Cover

20100310

Mochi Sweets''*

前幾日係將軍澳東港城發現新開左間Mochi Sweets''*
同之前係Sogo 地庫見到個間好似差唔多~
不過唔知係咪同一間呢''

因為好奇心既關係...就同男朋友買左2個黎試下啦~
大約$9 - $10 @ 1個~買6個有個盒架__~



男朋友仔就要紫芋味''*



我就要朱古力味''



個姐姐仲同我地講要等到佢軟身先好食--''*
仲見到佢寫住 "秋冬季的解凍時間約為40分鐘"


返到屋企同佢影左張相''* 哈哈!!


既訓覺衫 & 戴頭Cool Look Tim~ [[ 嘩...黑眼圈勁大...同對眼一樣大..

原來後面阿Pooh 都望住鏡頭丫''
(我諗佢應該想食左個Mochi.....但係唔係Honey味架wor''~ 都係我自己食左佢嚕)

朱古力味:
一啖咬落去, 個皮痴住個咀仔...皮軟軟的''
朱古力+Cream好好味'' 我鐘意食個個餡__''*
不過食1粒已經夠啦......可能我唔太like食哩d似甜品~

紫芋:
男朋友仔既Comment係好香芋頭味''* 幾好食...
都係同我1樣...一次食1粒好嚕~嘰嘰~

總括黎講都唔錯...間唔中食一次都可以''*

沒有留言:

張貼留言