Cover

20100331

美肌之誌 - 嫩白緊緻納米面膜

哩排因為試用緊美肌之誌既美白系列''*
所以就買左嫩白緊緻納米面膜黎一齊用__''*



$49.9 (冇記錯既話) 一盒7塊''*
比我的美麗日記貴丫...''* 不過聽D sis 講話好用


我敷緊面膜既相丫....羞


個Cutting 都幾fit我塊面''*
而d精華都有好多____都好水潤~
敷完之後仲有好滑既感覺''*



我再用埋之前買水感肌加錢換既導入器一齊用''*
雖然哩個導入器只係識震.....''*
但係用埋佢就令個面膜更加貼....同埋加快透入皮膚!!!

而大家係咪好想知我有冇白到呢??!
經過哩十日既試用......今晚就會出文架啦~
到時再比你地睇下我連埋面膜一齊用既成果啦!!!!

沒有留言:

張貼留言