Cover

20100331

試用文: 美肌の誌 嫩白緊緻納米系列

小妹不嬲都好少用美白既產品....主要都係用保濕個方面...''*
今次真係好多謝BL & 美肌の誌~
抽中我試用美白系列既野....令到我可以感受下美白既產品!!

今次試用產品主要有:
嫩白緊緻納米洗顏乳 & 嫩白緊緻納米眼部精華素

哩個系列既產品都係有
白松露萃取液, 仲有少少香味架''*
不過講唔出係咩香味..唔知會唔會就係D白松露呢!???


首先要介紹既係....
"
嫩白緊緻納米洗顏乳"

納米速淨分子能深層淨化毛孔,徹底清除油脂污垢
質地都幾黏稠, 但係加左水之後就變左Cream咁''*
好滑既乳液, 用佢係面度打圈圈咁, 按摩一陣用清水洗淨....
感覺好好, 好清爽, 洗完塊面即刻好滑, 又唔會好乾~
(最怕d洗面乳洗完之後會好乾)
正!!! 哩個值得推介''*


洗完面就到用佢送既samples入面既.....
"嫩白緊緻納米化妝水"
加倍幫助肌膚細胞保持水嫩柔滑,全面喚醒肌膚細胞,
    深層潔淨毛孔,讓疲倦肌膚健康更新


洗完面之後用化妝水輕拍, 感覺好補濕, 仲好快吸收''*


之後到面霜啦, 佢送既samples入面有2種
"嫩白緊緻納米乳液"

有助抗氧化和抗老化,令肌膚時刻保持 年輕、緊緻光滑
高效修護受損細胞,加快更新及活化肌 膚,令肌膚回復持久白滑、彈性緊緻
加速細胞 吸收能量,為肌膚底層提供充足養分

OR

"嫩白緊緻納米乳霜
"

針對改善晦暗,無光彩的肌膚

因為我本身皮膚都係好乾, 所以就揀左用乳霜黎用''*
質地係軟膏狀咁, 搽上面好潤, 但係唔覺得"立", 好快吸收哂~
岩哂我哩d皮膚乾既人用...用完好滋潤既感覺!!!仲好滑tim呀!!!!

到最後就係期待已久既....
"嫩白緊緻納米眼部精華素"
連續使用10日,即可擁有緊緻閃亮明眸提升眼部肌膚,改善眼周肌膚的水份循環,舒緩眼部疲勞及眼腫活化微血管的血液循環功能、淡化黑眼圈
防止水份流失、消除眼部四周的幼紋、乾紋

質地係cream狀, 搽完又係好快就吸收, 唔會覺得"立"
30ml 好大支, 可以用好耐呢''*

唯一要改善既地方: 第1次用個時禁極都禁唔到出黎...
起碼禁左成廿下先有精華出黎~

連續用左10日, 其間我仲用埋"嫩白緊緻納米面膜"一齊用
比大家對比下第1日 & 第10日既對比啦''*

Day 1 面部

左面係未用產品                                   右面係用左產品

Day 10 面部


面部真係比第1日個時白左滑左''*

Day 1 眼部

左面係未用產品                                   右面係用左產品
Day 10 眼部


個黑眼圈比第1日係淡左...緊緻左'' 同埋已經冇咁腫啦



總結:

今次既試用真係好surprise.....比到信心平時好少用美白產品既我''*
嫩白緊緻納米系列既產品用上去唔會"立", 搽完之後仲會有種好滑既感覺!!

美白唔係用十日八日就真係睇到好顯著既成果, 一定要KEEP住用既得到個功效''
試用左哩個產品後, 我都會繼續KEEP住用佢''*
希望比到個滿意既成果我啦''*


最後都要再次多謝BL & 美肌の誌比今次既試用我~
第1次出試用文.....希望大家唔會覺得我寫得差啦!!!!!

沒有留言:

張貼留言