Cover

20100320

第1次 320 BL Gathering''*

第1次出席BL 既Gathering''* 地方就係MK 既Tour Cafe~
一上到去都幾驚架...乜人都唔識~又唔係好認得d人同佢d名~

好彩上到去都認得Vico 同PatPat jie''*



之後個gathering就開始啦..''*
首先就係個神秘嘉賓出場.....就係Ian啦~


佢同我地講左d關於塔羅牌既野...仲同d sis 占下tim..~
不過我冇咩興趣所以冇玩到....~!!

ADMIN 個仔仔 沖沖 好得意,又醒目可愛''* 係咁同我地傾計同玩~
仲有合照TIM~^^~


當IAN同D SIS占完之後就開餐啦~~
因為D SIS太肚餓..最後我都係影唔到D食野既''*
食完野譚美就同我相認啦...哈哈~!!!!
仲收到之前玩譚美個GAME中到既禮物''~ THANKS 譚美呢''*

跟住就開始玩BINGO啦....''*
點知到最後都我都係唔中既...不過VICO同PATPAT到BINGO左呢~
恭喜哂''* 仲有沖沖..佢個張都中左呀~!!最後仲WIN左~
可以拎D禮物返去比MUMMY 呢'' 哈哈!!! 真係好乖仔~~

之後就介紹D 贊助禮物啦___''*

一人就有袋....''*

最後就抽獎啦....不過都係冇我份''*

跟住就影相時間啦__~哈哈!
!

譚美 - 我 - Vico


譚美同我''*


我 - Vico - PatPat


我同Vico''*


最後最後就有大合照啦''*



Happy Gathering 呢''*

今次既Gathering 有好多收穫呢''* 雖然冇中獎~
但係都有好多samples 同埋贊助禮品__''*
就係佢地啦~~~~


有Konad & Roxy 既贊助''* Roxy 條頸鏈巾都幾靚靚呢~
仲有咁多sis 既samples''~

沒有留言:

張貼留言