Cover

20100329

每月一次的試用文 (男生介意的勿進)

如果大家有睇過小妹既文既話....都會記得之前我出過一篇關 於衛生巾既文''*

應sis 既要求...我就出第1篇既試用文啦''*
我揀左佢黎試用--''*

哩隻係寫韓文既 - 牌子叫"荷明斯" 應該係大陸出產既~
唔知要係韓國定係大陸先買到呢''*

比大家睇下係點樣架啦__''*

哩款係夜用, 長28mm (小妹都嫌佢唔夠長)
用落估唔到佢咁舒服.....''* 處於唔太薄唔太厚之間~
用完之後摺返埋掉個時個膠紙痴力仲好好...
唔會自己彈返起痴唔 實.....~
包裝袋仲好夠硬 身.....''* 哩個唔錯唔錯~

唔好既地方就係個包裝袋有少少藥材味...(唔知自己有冇聞錯)
我媽媽就話可能係個包裝袋個 質地既味~
同埋我嫌佢唔夠長之餘...下擺個度唔夠闊__''*

不過總括黎講....唔錯''* 但係唔知邊度有得買返呢~
如 果sis 有興趣我都可以比幾塊你地試用下''* (如果你地唔介意既話)

多謝大家收看''

沒有留言:

張貼留言