Cover

20100330

第一次出既妝文...

前幾日出街之前影落既妝...''* 宜家出一出妝文先
第1次出...好緊張喔''*

首先比大家睇下我既化妝工具先啦


我常用個d都係哂度啦''* 唔算好多野~哈哈!!!

今次比大家睇下我查既eye shadow''*

左上面個盒係卓悅買既Eye Shadow''*
而右下既係IPSA既Sparking Powder~

首先我IPSA既銀色打底, 再用1黎查眼窩,之後用2黎查眼皮位''*
跟住就畫眼線啦___(好明顯我畫出界)

我唔係好研究點畫eye shadow, 平時都好少用架咋''*
自己都係覺得自己化得唔好''*

之後就查Mascara & 痴左個Canmake 既假眼毛毛(眼尾位only)

Canmake 既膠水係痴唔實既~我都係用返自己個支''*
好明顯我查Macara查到一舊舊...未攪掂好就影左相啦__''*
平時唔係咁架...因為個時太趕時間...~哈哈!!!
不過痴左=冇痴啦又~!!!!

到最後...全妝相啦''*


登登登登....對眼仔即刻大左好多''* 因為帶左大眼仔呀ma~

是日的裝束:

好似唔係好睇到入面著咩''* 哈哈

沒有留言:

張貼留言