Cover

20100325

奇怪的Airmail...!???

尋晚返到屋企收到一封奇怪的Airmail....''*
自問冇咩好朋友係外國丫....亦都冇親戚係外國度住''*
又冇可能係名信片黎架wor...真係R 哂頭!!!



D 郵票係黎自 MALAWI 哩個地方既''*

當我打開封信.....就醒起啦.....原來係"佢"寫比我既信....''*


係邊個.....!?!?? 你地睇到右上角個LOGO..你地就知啦~!!!

"佢" 就係我係World Vision度助養既小朋友啦~


佢叫Sitima, Chikondi ''* (唔識讀, 哈哈)
今年12歲!!! 住係西非既馬拉維!!


我都助養左佢成年幾2年啦....第1次收到佢既信''*
雖然唔係佢親筆寫既....係d翻譯幫佢翻譯成英文比我...!!!
見佢宜家有書讀.....仲諗住讀完出黎做Electeician''*
真係我好開心架....''*

我收到個時真係好興奮~''* 嘰嘰
做善事真係好開心架____大家有能力都做多d善事呀'**


--多謝收看--

沒有留言:

張貼留言