Cover

20120528

VS SASSON 簡易護髮孖寶 ❤ 吹頭怪唔怕吹旱D 頭髮啦~~

無論長頭髮或短頭髮既人, 每次洗完頭之後通常都會吹頭~
吹頭既時候都會有煩惱, 就係好怕頭髮吹得太多會好容易受損!!!

而我是一個吹頭怪來的, 每天都會吹2次頭~
外出前會洗頭足頭, 晚上回家洗澡時又會洗頭再吹頭''*
相信我的頭髮已經受損的了~~~長頭髮的時候就是更加麻煩, 足頭的時間就越長啊!!!

早前收到VS SASSON 的護髮孖寶
❤ 順滑提升防熱護髮噴霧
❤ 極緻亮澤修護凝露


紅卜卜的包裝, 一定會認得係VS SASSON 沙宣啦!!!

順滑提升防熱護髮噴霧 150ML



它幫助抵禦整髮器或吹風的140度高溫加熱過程時對髮絲的損害!!
有助提升透髮順滑度, 容易打理~

它適合所有髮質人士及濕髮時或乾髮時使用都可''*



噴霧裝, 噴出來是無色但帶有氛芳的香氣!!!
令有香噴噴的感覺~~

使用吹風機或加熱整髮器前使用~
水潤, 護髮, 造型, 雙效合一''*

洗髮後, 把防熱護髮噴霧噴於髮絲, 之後就可以用吹風機吹頭啦!!!
通常我會先把噴霧噴於髮絲後, 再用毛巾抹頭後再吹頭~~
把頭髮吹至半乾狀態後, 再用噴霧噴多一次繼續用吹風機吹頭直至乾透''*


噴後再吹乾頭髮後, 幫髮絲加了一層保護膜!!
髮絲變得順滑, 完係沒有乾旱的感覺!!
仲散發出淡淡的清香味道啊~~~

有了它, 長頭髮而每天都需要吹頭的我都不怕頭駛受損啦~~

極緻亮澤修護凝露 30ML

護髮凝露含有光感保濕因子, 可以幫忙乾燥受損頭髮呈現光澤度及柔順質感!!
適合直髮, 立體捲髮及輕柔波浪髮型~~

按壓式設計, 水油質感, 帶有微香''*
每次大約使用2-3泵的份量在掌心中, 均勻地抹到髮絲上~
濕髮或乾髮時都可以使用架~!!!


因為長頭髮的關係, 每天醒來後都會變成披頭散髮的樣子, 索性紮辮算了!!!
所以平時我都很少會用這個產品~

我於早上醒來後使用, 毛燥的頭髮成頭都是, 十分麻煩~
使用後頭髮變得順滑而且有光澤, 毛燥完住消失了''*
雖然是油性質地, 清爽之餘又不會有油笠笠的情況, 更令髮絲留有微徇!!!

現在每天都有使用這孖寶, 令我的髮絲不再受損啦''*
仲可以塑造我喜愛的髮型呢~~~

沒有留言:

張貼留言