Cover

20120507

朴信惠真係原來是美男 (女) ❤ Dr.G Super Aquasis 發佈會

唔知大家有冇追開韓劇既習慣呢??
我就一時時會追劇啦, 通常都係朋友們大力推薦我先會去睇''*
而就係因為睇左【原來是美男】哩套韓劇而喜歡了張根碩, 更認識了這位女星~朴信惠~

今次有幸得到SASA 邀請出席Dr.G 的新品發佈會''*
最開心既係佢地仲邀請左Dr.G 韓國代言人朴信惠出席哩個EVENT啊~~



發佈會舉行於中環龍堡蘭桂坊酒店30樓''*



首先SASA的同事們先幫我地影一張寶麗萊, 然後貼上白板上!!
(大概應該是玩遊戲用的啦)

大大支 Dr.G Super Aquasis Moisture Seed Ample 極致水致保濕種子安瓶精華



場內亦擺放了Dr.G 不同系列的產品!!! 五顏六色的系列產品啊~~

EVENT 開始啦, 首先司儀就介紹今日既主角~朴信惠~
隔離個位當然就係翻譯啦!!!


朴信惠既笑客真係好甜美啊, 果然係美女啊~''*
而且佢好NICE 架都, 有少少怕羞既感覺, 佢既皮膚仲好好添!!!
遠望都覺得佢又白又滑呢~


接著司儀亦揀選了現場的朋友出來~
由朴信惠親身試上Dr.G 的BB Cream 及 Super Aquasis Moisture Gel Cream''*
真的很羨慕喔~~~



最後我們初頭到來時拍的寶麗萊就是留待這個時候用的啦!!
由朴信惠揀選出3位擁有水潤剔透肌的 Princess of Super Aquasis~
就可以得到豐富既禮物啦~~

最後我都是沒有得獎的啦, 失望的說!!!



不過大會又點會令我地失望呢!!!
我地可以分批咁同朴信惠拍一張合照呢, 開心死啦!!!



發佈會完結後, 每人都可以獲得禮物一份''*

❤ Dr.G Super Aquasis Moisture Gel Cream 50ml
Dr.G Super Aquasis Moisture 旅行套裝Dr.G Hydra Intensive Blemish Balm SPF30 PA++

仲有一張朴信惠既簽名海報啊~~''*

沒有留言:

張貼留言