Cover

20120529

睡眠瘦身美肌 ❤ Ankang 膠原舒眠美肌飲

瘦身美肌是女性的終身事業!!!
但係想訓住覺來瘦身.美肌已經唔係我地既夢想~''*

上星期出席了Ankang 安康的【睡得甜 瘦得到 皮膚好】Blogger 體驗會!!
睇個Topic 應該已經大概知道是什麼回事啦~~


Ankang 安康全新推出了 "膠原舒眠美肌飲" ~
可以訓住覺來瘦身美肌, 為我哩類懶人可以舒舒服服咁瘦身美肌!!!



Ankang 安康的產品是確保安全, 安心, 健康的~!!!
它們有專業人士的驗證及多個國際認證~''*
我地服用它們的產品真的放心得多~~



大會先介紹他們的皇牌產品, 就是"排毒酵精" 及 "健康蔬菜片"
他們更貼心地為我們送上這兩款產品給我們試食~~

酵精的味道是酸酸的, 是由76種純天然新鮮蔬果及植物醱酵而成的!!
有助促進新陳代謝, 排走毒素, 令腸道健康, 瘦身及防止便秘~

健康蔬菜片小妹覺得十分好吃, 味道可口香脆, 真是吃到不停口''*
100%天然風味, 是採用當季新鮮蔬味, 含油量為其他一般品牌之20-30%~
入面有敏豆, 香菇, 地瓜, 芋頭, 牛蒡, 黃秋葉, 南瓜, 紫色地瓜~~
可口香脆又有營養, 口痕時必食之選!!!



到今次既主題啦!! 想訓得好, 瘦身到, 皮膚又要好
真係好似好難咁~~~

據科研人員的研究得出:
每天睡覺超過8小時及不足4小時, 會令人體重增加架!!!
所以每天睡眠7-8小時才為健康呢~~

而毒素都會影響我們的人體:
會容易疲倦, 水腫, 生暗瘡, 皮膚暗啞, 令脂肪積聚等等...



Ankang 膠原舒眠美肌飲 就可以增強肌膚彈性, 抗衰老~
主要是可以提高睡眠質素, 存速新陳代謝, 達到瘦身效果!!!
我地仲即場試飲左少少呢~~

'

最後我們帶全2盒Ankang 膠原舒眠美肌飲''*
等我今個晚上開始飲用, 進行訓住瘦, 瘦住靚!!!
我要訓得好啊~~~~

等我下次回來跟你們分享成果''*

沒有留言:

張貼留言