Cover

20111130

藝術色彩的聖誕彩妝 ♥ Shu uemura 聖誕系列妝藝研習班

男性與女性的審美眼光與角度都各有不同''*
你又知不知道男性對女性的 "美" 是有樣什麼不同的看法??

早前有幸抽中【eLadies x Shu uemura 聖誕系列妝藝研習班】
主題當然係以Shu uemura 最新推出的 WKW Holiday Collection 啦!!



這系列都以王家衛特地操刀拍攝的短片< MASK >為主題!!!
更有一首十分詩意的, 很有深度的解說''*

我跟柑柑準時地到達位於銅鑼灣禮頓中心18樓1803G室既Workshop''*
有很多SIS 已經到達啦, 我們揀了較前的位置, 可以看清楚點嘛!!!


台上早已預備了所需用品給我們啦''*
有Skincare 都好齊全啊, 化妝產品都預好哂比我地!!

我地坐低左之後, BA 就幫我地揀選適合我地膚色既粉底液同埋遮瑕~
很貼心呢~~

很快便開始了, 替我們講解及化妝的是 Regina~


她更邀請了我們當中的sis Monique 為model 作示範化一個聖誕Party 妝''*


首先她先為Model 抹去原有的底妝, 再塗上面霜!!


之後就開始用Shu uemura 有名的BB Mousse 及粉底作無瑕既底妝!!
再用Concealer 遮遮瑕疵位置, 不過Model 肌膚很好, 所以很快就上好個底妝啦~


再來當然是定妝啦!!!
表著Regina 幫Model 揀選左"光影彩妝盒 - 金藍"


她利用了當中的淺藍跟深藍色作眼影, 再掃上金色眼影令眼妝閃令令!!
再畫上眼線, 眼妝部份已經完成lu~~


最重要的部份, 就是貼上假眼睫毛啦!!
Shu uemura 聖誕Collection 最特別的就是彩妝睫毛~
Regina 幫Model 貼上以紫色為主的 "情愛光影彩妝睫毛"

話咁快就化好個聖誕Party 妝啦~~
最後塗上醉金色的唇膏及玫瑰色胭脂就完成啦lu""*
接著就輪到我地自己化個聖誕妝啦!!


先化好個底妝, 而我用的是no.754 的粉底液, 比較偏自然的!!


到眼妝啦, 因為接受不了藍色的關係, 都係選用"光影彩妝盒 - 焰紅"
我用了粉紅及淺紫色作眼影. 再用了深紫色掃上下眼角位置~
最後當然利用金色閃閃掃於眼窩, 金光閃閃既眼妝啊!!


我更用了這盒"定點/重點 - 情愛光影彩妝睫毛"
我貼了三片呢, 酒紅色的羽毛, 配上金色的水晶, 加重了聖誕的氣氛啊!!!



KL 更可以試用這對"尊貴版 - 舞動飛影彩妝睫毛"
配上她用的藍色眼影, 真是絕配, 去PARTY 一定全埸觸目呢!!!


最後我都當然要來張大合照, 以及跟PR 合照了一張喔!!!


每人更把WKW x Shu uemura Holiday Collection 的2年妝物帶回家呢!!
還有一堆samples 啊''* 聖誕有新妝物用啦~~

沒有留言:

張貼留言