Cover

20111104

ESTĒE LAUDER【Sensuous Lip Party 魅力性感紅唇派對】♥ 大愛刻名LipStick

岩岩趁LUNCH TIME 就出左去銅鑼灣既Time Square''*
原因?? 就係為左佢囉~

ESTĒE LAUDER【Sensuous Lip Party】活動!!!



ESTĒE LAUDER 係時代廣場的二樓大堂!!!
一上到去就已經見到ESTĒE LAUDER 個紅卜卜既Side 啦~

看到有化妝師幫人地化緊妝, 仲有一個位置係影相區黎架~
每位女仕試用完ESTĒE LAUDER Sensuous Rouge 唇膏之後, 都會去影低最Sexy既moment架''*


話咁快就到我啦~ 化妝師本身幫我揀左支#8 既唇膏~
不過我覺得太紅啦, 所以都係揀返支#05 既, 夠哂自然啊!!!

佢幫我用完唇膏再加左少少透明唇彩, 即時閃令令啦~
睇下我隻#05 色幾自然, 有少少Nude 既感覺架''* I LIKE IT~~


跟住就去影相區度影返張靚相啦~!!!! 好快就攪掂~
仲即埸有張專業既4R 既相片送返架~


同埸仲見到靚靚媽媽 Heidi 啊''* 真係好靚女呢~~

係等緊拎刻名唇膏既同時, 梗係唔少得要留影一番先!!!!

哩支就係我支ESTĒE LAUDER Sensuous Rouge Lipstick 啦!!
我揀左#05 啊''* 個名刻得好靚啊~大愛''*


影完張相之後, ESTĒE LAUDER 仲會送份禮物比我地架!!
就係化妝袋及旅行裝既Double Wear 睫毛液tim''*


大家都想去試下ESTĒE LAUDER 新推出既 Sensuous Rouge Lipstick''*
係11月4日至6日既中午12時至6時去到時代廣場既二樓大堂~
化妝師幫你化完唇妝, 影埋相就可以拎到個化妝袋同埋旅行裝既Double Wear 睫毛液架啦!!

即場購買Sensuous Rouge Lipstick 仲可以享有免費既刻名服務架~
咁正既野梗係要即時同你地分享啦''*

沒有留言:

張貼留言