Cover

20111125

淘寶 の 收獲 ♥ 與好姊妹飲飲食食篇

轉季啦轉季啦!!! 又係時間買新衫既時候啦~
淘寶梗係唔少得啦, 我已經淘左幾件衫同埋一對鞋返黎啦!!

1) 黑色連身裙



2) 桃紅色長身衫


3) 紅藍間條衫


4) 毛毛長襪


咁岩里琪做緊FREE POSTAGE''* 咁就係時間淘返對鞋返黎啦~

深啡色的啊, 比圖色深左, 不過都OK啊~~
質料都唔錯呢!!

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥
上星期六放工後跟好姊妹去了飲荼!!
真係好耐冇去過飲茶啦~

我地揀左去Time Sqaure 既聘珍樓''*
d食物好精緻, 又好好味啊!!
哩度仲要我好鐘意食既 "流沙奶皇包" 呀~~ ♥♥
食完Lunch 之後我地行左一陣IKEA, 大家都買左野啊!!
哈哈~~ 女人真係天生購物狂, 去到邊都可以買到野~

跟住就去左皇室堡既 Haagen-dazs 食甜品~
我地揀左雪糕朱古力火鍋share黎食!!!

我真係第1次食啊~ 36個球, 同埋Stawsberry + Banana''*
真係好yummy 啊!!!


仲有我地既合照呢''* =]
期待我地下一次既聚會呀~~~

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥



最後仲有千千係馬爾代夫帶來的手信!!!
就係當地既沙啦~~哈哈!!
Thank you Sweeties''*

沒有留言:

張貼留言