Cover

20111103

11月份的GEL甲 ♥ 生活中的鎖碎事

昨晚又上了大陸換了新一款GEL甲''*
哩款我一早已經係手機上的APPS 度睇中架啦~

不過將佢改左少少!!! 因為我唔太喜歡豹紋啊~
所以我將佢轉左做心心啊~ 嘰嘰!!!


仲有2隻係全鋪左金色閃粉啊~!!!
感覺不錯呢~~

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~♥ ~ ♥ ~♥ ~ ♥ ~♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

早前去見了牙醫, 本來以為自己可以cool 完牙啦!!!
點知佢話再cool 多1年仲可以好d tim~ 就咁再繼續cool 啦~
好彩唔駛加錢咋, 前前後後加埋都已經cool左3年左右!!



哩堆野有成七十幾個牙cool 啊!!! 每2個星期換1副''*
收收埋埋有好多啊, 不過唔太衛生既關係, 一次過掉哂佢lu!!!

希望可以快d 再cool 完一年啦!!

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~♥ ~ ♥ ~♥ ~ ♥ ~♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

近日, 突如期來的幸運帶來不少名貴的禮物''*
就是係she.com 的美容大賞2011 中抽中了我自己都唔捨得買既護膚產品!!

就係SK-II 既神仙水啦~仲要係215ml, 真係多謝she.com 啊~


另外仲送左地特別禮物~
就係一個iphone 座啦!!! 好實用呢''*


早前於BL 既Gathering 拎到份禮物''*
我就揀左RMK 光影粉啊 , NICE GIFT, 多謝BL 啊!!!

最近朋友仔又送左好多化妝品 & 護膚品比我''*
♥ 眼部化妝產品
♥ 洗面用海綿
♥ 軟膜粉 & MASKS



另外一個朋友就係泰國買左手信比我~
就係薰衣草味既按摩油啊, 可以拎去上大陸揼骨啦!!!


♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~♥ ~ ♥ ~♥ ~ ♥ ~♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

某個晚上, 睇完【那些年】就去左東海食大閘蟹啦!!
都好好味啊''*

♥ 蟹粉小龍包
♥ 山珍佛跳牆
♥ 江蘇大閘蟹 (2隻)
♥ 生拆蟹粉蒜蓉包
♥ 上湯灼時蔬
♥ 紅茄湯手打烏冬
♥ 薑茶湯圓

每年食1次好啦, 大閘蟹都幾高膽固醇架~
好滿足呢!!!

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~♥ ~ ♥ ~♥ ~ ♥ ~♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

講完禮物, 又講左食野, 梗係唔少得買野敗家啦!!!
早幾星期係淘寶買左2條Legging 準備過冬啊~



哩條係一半綿質, 一半仿皮的, 都幾舒服架!!!



哩條就係Lace Legging''* 感覺有點復古啊!!
哩條legging 真係大愛啊~~~

最後...本來可以去睇蘇永康演唱會架''*
買左飛都冇得睇, 又買唔返前一日既飛, 太可憐了><''

太耐冇出生活文啦!! 希望大家多多支持啦!!

沒有留言:

張貼留言