Cover

20111203

寒冬天氣下的衣著 ♥ 卸妝新體驗 ♥ 令肌膚回復彈力

Happy Saturday 當然要扮靚靚出街啦~
雖然小妹逢星期六都要返半晝的, 但是無阻我下午跟好姊妹Tea Time 的心情!!!
去行街食Tea 就梗係要扮靚D, 加上晚上要跟家人晚飯喔''*

小妹就悉心打扮, 一朝早就化左個靚妝, 揀好靚衫!!
當然頭髮都唔少得啦, 一定要整齊, 唔會散亂如草咁~
我既法寶就係佢啦!!!

LUCIDO-L 柔順直髮乳液 70g


之前都有跟大家分享過這產品!! 今次我又用到佢啦!!
它可以可以撫平外翹的髮絲, 令直髮清爽貼服, 解感柔軟~

小妹每次洗完頭之後都要把頭髮吹乾, 以及頭髮向內吹!
少不免令髮質變得乾旱及髮絲散亂''*
直髮乳液就可以幫我好好咁整理頭髮, 令髮絲變得更貼服啊~

使用後, 頭髮變得順直貼服, 令我可以靚靚咁出街啦''*

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

化左個濃少少既妝, 晚上要卸的話可是有點麻煩呢~
同埋可能要大花時間啊''*
今次我就體驗了新產品的威力啦!!

Bifesta 全效保濕卸妝液 220ml / $59

藍色包妝, 以及有印花印於樽上, 簡單而精美''*
打開蓋後就可以倒出卸妝液, 它更可以濕手使用的啊~

卸妝液含有:
♥ 睫毛液溶解成分(油份), 能輕易卸除防水眼妝
♥ 吸著性透明質酸, 鎖水保濕, 用後肌膚水潤柔嫩
♥ 由水而來的潔淨力, 徹底卸妝同時溫和呵護肌膚
♥ 性質溫和, 無香料, 人造色素, 防腐劑, 酒精等, 並通過皮膚過敏測試 


手上用了眼線筆, Eye Shadow 以及睫毛液''*
利用水油質地的Bifesta 全效保濕卸妝液倒於綿花上, 按住2,3分鐘,再一抹!!!
已經能夠完全把眼妝抹掉~(可能是我用的化妝品不是防水性的關係)
如果化上淡妝的話可以濕手使用; 但化濃妝的時候就要乾手使用啦~~

今次的妝容不算太濃又不算淡, 使用Bifesta 全效保濕卸妝液不用5分鐘就能把全妝卸掉!!
亦卸得很乾淨啊, 保濕度不錯, 卸妝過水後沒有乾旱的感覺!!
感覺很捧啊, 價錢又相宜, 值得回購''*

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

妝完之後, 梗係要敷返個面膜黎潤一潤肌膚啦!!

Barrier Repair 極緻骨膠原彈力面膜

一盒入面有5塊, 係日本原裝入口架''*

♥ 高滲透性骨膠原比一般的更容易吸收, 深入皮膚底層, 提升鎖水功能, 淡化細紋, 回復緊緻彈力
♥ 模仿嬰兒皮膚特有的保水成分, 提升肌膚的鎖水力, 持久保濕
♥ 無香料, 添加色素, 防腐劑, 性質溫和, 適合敏感肌使用


每包面膜都盛載住25ml 精華, 而且不容易滴漏!!
剪開包裝已經見到好多精華係入面啊~

面膜剪裁不錯, 面膜的size 對我來說剛剛好!!
更可以連眼都敷埋, 不過我習慣不連眼睛敷的, 就可以把它打開~
而質地柔軟, 亦很貼面, 不易脫落~


敷前的肌膚由於突然轉冷的關係, 因此十分乾旱!!
廠後肌膚回復光澤細滑, 滋潤度十足''*


水份機亦顯示水份提升了不少, 保濕力不俗啊!!
敷了大約20分鐘就OK啦~
肌膚變得滑滑, 感覺尤如 BB肌一樣呢''*

Barrier Repair Mask 給我很大的驚喜, 想不到十分滋潤~
大家可以試下這個品牌的面膜啊!!

今日為大家介紹左3樣產品, 你地又有冇邊樣想試下呢??


沒有留言:

張貼留言