Cover

20110519

My Pink Pink World''*

在我的生活裡面, 除了我十分喜愛的winne the pooh之外''*
我都好喜歡Pink Pink 既野架~~
雖然我好鐘意粉紅色, 但係我間房入面有粉紅色既野係少之有少~
原因...我都唔知點解會冇!!!!

不過係我身上既物品, 就會發現粉紅色既存在!!!

當然不少得我的GEL甲啦''*
通常都係以PINK為主...哈哈!!!


仲有我部靚靚DC 都係粉紅色架''*
(我發覺我幾部相機/電話都係粉紅色的喔)


我既鞋, 都係PINK架''*
原來2對同牌子既波鞋都不約而同的PINK PINK STYLE喔~~


仲有新加入既粉紅色膠鞋''*
好鮮艷既粉紅色~~~


I LOVE PINK AH''* =]

多謝大家支持''*

沒有留言:

張貼留言