Cover

20110522

♥♥♥ 我變成了蘋果頭 ♥♥♥

昨天鼓氣勇氣去完成我今個夏天想做既事''*
終於都算成功地 FINISH 啦~~~

就係, 將我留左2年幾既長髮剪短''*
哈哈...唔知點解今個夏季勁有衝動去剪短頭髮啊!!!

到最後...我竟然變了......蘋果頭!!!

真係好菇啊....=.=

近Shot''* 都OK既...我都算滿意!!


朋友們既反應都係一半一半啦''*
覺得OK既都有....覺得唔好睇既都有...~~

幫我剪頭髮既髮型師朋友話我哩個頭幾Kawaii 架''*
不過好似可愛得滯bor~~~

頭髮真係好清爽呀...仲慳左唔少時間呢~
你地又覺得點呢~!??

沒有留言:

張貼留言