Cover

20110513

淘寶淘埋家居物品 の 實物 ~ 【另有 ~送禮~ 喔】

早排攪左個團購收納盒&家品, 終於交收完成了''*
原來攪團購都幾辛苦下架~哈哈!!!

等我分享下我既戰利品先~

1) 收納馬夾袋 (我就係為左佢先係哩間度訂架) RMB17.5
我係用黎擺我d紙袋既''*



睇下我d紙袋多到....儲儲埋埋一大袋, 又唔捨得掉左佢!!!
有左佢整齊好多啦~拎出黎用都方便左呢''*


2) 竹炭收納箱 RMB14.9

大大個擺野好方便啊!!! 有硬卡紙擺底!!!
搬出搬入都好容易啊~~~


3) 牛津布摺疊收納櫈 RMB19.5

夠哂硬淨!!! 真係坐個人上去都冇問題架''*
Size都唔算太大, 擺衫擺雜誌岩哂!!!


4) 竹炭多用途12格內衣收納盒 RMB9.5

有左佢擺內衣就方便又整齊啦!!! 分開哂搵都易D!!


5) 皮帶架 RMB2.2

可以掛皮帶, 又可以掛飾物, 毛巾!! 好方便~
掛住門後面就可以掛多幾樣野啦~



又平又抵既家品!! 就可以執到間屋又靚又整齊啦!!!!
睇完我既淘物之後~


小妹就攪返個小送禮比大家啦!!!!

今次要送既就係......哩個飾物架啦''*
哩份禮物其實係淘寶既店主送既, 不過我又用唔著佢WOR~



唔知有冇SIS/BRO 有興趣呢對佢~

如果有興趣既, 請大家 "踩一下" 哩個POST''*
同埋留言比我話我知你要 "參加"

截止日期: 16 May 2011 23:59

多謝大家支持唷''* =]
我岩岩又淘完寶啦....貨到再同大家分享啦!!!

沒有留言:

張貼留言