Cover

20110523

Maybelline ~美寶蓮~ 的大眼妝物

眼妝部份通常都係我地最著重的地方''*

Maybelline 的眼妝妝物亦有好多不同種類...
今次就同大家介紹下 Maybelline 的4種眼線筆 & 睫毛液!!!



Maybelline 既產品相信好多人都用過, 因為價錢很相宜, 而且頗好用的''*
看看今次介紹的物品又係唔係又平又好用啦~~

Eye Studio Lasting Drama Gel Liner 持久耀目眼線啫喱   2色 / $79


高密度的啫喱粒子, 令眼線色澤深厚持久

持久耀目眼線啫喱更附送了眼線掃~
眼線掃的長度岩哂手型, 毛質柔軟, 亦很易使用!!!



細細盒的眼線啫喱, 攜帶方便!!!

畫出來的眼線很流暢, 粗幼很容易控制~

可惜我不喜歡使用, 因為覺得不太方便''*

Eye Studio Hyper Diamonds Liquid Liner  3色 / $59


全日長效閃爍, 持久濃厚色澤及防水配方

我試用的是閃紫色....(嘩, 係我超少用既顏色啊)
哩支眼線筆很閃很閃啊''*
眼線筆頭不算幼細及不是尖頭的筆頭~所以不能畫出幼細的線!!!
沒有防水配方, 很容易卸掉~~

Crayon Liner


新推出的產品喔, 還未有相關資料呢!!

畫出來的質感很Soft, 線條很粗幼都可, 顏色都算實色~
不過眼線筆的唯一缺點就是很容易化開及沾到眼皮上面''*
持久度不夠, 很快便會有脫色的情況啊~

我也不喜歡使用蠟筆型的眼線筆~
太容易令眼睛變成熊貓眼呢!!!

Impact Express Smooth Felt Liner 亮彩流暢眼線筆 $59


超幼細筆頭, 適用於描繪細緻眼線

液體性的眼線筆, 筆頭夠尖很容易勾畫到很幼的眼線啊~
線條很平滑, 顏色又夠實色''*



眼線筆是防水性的, 就咁沖水後沒有嚴重脫色的情況~
不過有水在眼線上, 一抹便有差少甩色了!!!
而用卸妝油就很容易把眼筆抹掉''*
畫左眼皮上, 深黑色的眼線令眼睛變得大了呢!!!

我很喜歡這支眼線筆, 雖然防水效果不算太好~
不過液體性的眼線筆十分容易畫出我要的眼線''*


畫左眼線之後, 當然唔少得Mascara 啦!!!
Volum' Express Magnum Super Film 瞬盈睫毛液 - 極緻濃密版  $99


含有嶄新超級塗層技術讓睫毛液形成保護膜
含有骨膠原配方, 為每一根細嫩美睫打好豐盈基礎
不脫色, 不纏結的高效定妝能力, 有效防止因油脂淚水分泌帶來的溶化問題

掃頭係超大的設計, 令眼頭至眼尾的睫毛都可以掃滿啊!!
我很喜歡使用這種掃頭設計的睫毛液~
塗的時候很容易掃到眼睫毛上''*


塗完後, 呈現了一根一根的眼睫毛!!!
可是就咁用這支Mascara 太濃密的效果~
相信需要使用打底霜後再使用這睫毛液的效果會再明顯些''*


試用了這5款Maybelline的眼妝產品後~
最喜歡都是亮彩流暢眼線筆, 可能本身我是使用液體眼線筆的!!!

其實本身自己都有用開Maybelline 的產品!!!
Maybelline 的產品價格便宜, 亦有好用之品呢~

今次可以試哂5款眼線產品真的很高興'''*

沒有留言:

張貼留言