Cover

20110517

ESPRIQUE「MAKE DRAMATIC」彩妝班 ~ 令你變身為One Stroke Beauty

KOSE ESPRIQUE 新推出的系列找來到日本人氣歌手
 ♥♥ Namie Amuro 安室奈美惠 ♥♥ 為化妝品代言人


"ESPRIQUE" 是特別以 "One Stroke Beauty" 為主題~
能以短時間來塑造一個完美妝容!!

今次我亦有幸可以出席ESPRIQUE 為我們舉行的彩妝班''*
終於可以體驗這系列的化妝品了~

這次的彩妝班於尖沙咀加連威老道的Misto Restaurant舉行~


餐廳的裝修格調亦不錯, 休閒得來不失氣派~(有紅酒櫃tim)
【被我偷影了的3位美女, 你們認得她們是誰嗎?】

進入到場地內, 亦都見到安室的Poster & Catalog''*
我地早到了, 就可以坐一個好的位置呢~

"它們" 就是今天的主角啊~
ESPRIQUE "MAKE DRAMATIC" 彩妝系列


餐台上準備了餐具, 這表示又有好味的食物嚕''*
以下就係今日大會為我們準備了的食物MENU 啦~~


當然台面上唔少得今天的主角啦~
大會為我們準備了這系列的產品給我們即場試用''*

ESPRIQUE "MAKE DRAMATIC" 彩妝系列 - 包括:
ESPRIQUE Blend Dimensional Eyes (Shiny) 5色 / $240
ESPRIQUE Aqua Drape Rouge 10色 / $220
ESPRIQUE MeltyFix Cheek 4色 / $190

見到佢地, 當然要開始試色啦''*

左: Cheek Dramatic - 直接將胭脂塗上面頰上, 再用手指暈開
暈開之後, 胭脂會融和於臉上, 顏色會很自然的
右上: Lip Dramatic - 含有"水凝亮澤成分", 可以預防水分蒸發~
緊鎖於雙唇, 令顏色及光澤持久不變, 令雙唇更豐盈
右下: Eye Dramatic - 含有"多角度珍珠粉體", 極度幼細~
令雙眼添上了閃耀光芒!!!

他們更細心地提供了這個取唇彩的棒棒''*
第1次見這個東東, 十分好奇呢~


大會的司儀, 以及他們品牌的化妝師Sunny 為我們簡單介紹今次的彩妝產品~
他們更邀請了日藉化妝師Dobashi San教我們使用產品~
更有個靚靚Model 為我們示範呢''*


Dobashi San 教我地用One Stroke 的方法來使用Eye shadow~
話咁快就化好一個眼妝啦~
再加埋胭脂膏 & 唇彩, 簡單快捷的妝容已經完成了!!!


這就是使用Eye Dramatic One Stroke 塗抹的方法啊''*
十分簡單易用, 很快捷地塗好眼影啦~

化妝Demo完成之後就到我地自己試用產品啦~~
產用既同時, 大會為我地準備既食物已經送到啦!!!!
哩個tea 都好豐富啊!!! 為食既我, 放低哂d 野就即刻食哂佢地啦~


之後大會仲同幫我地每人影左張寶麗萊比我地留念!!!
仲有A-1 既眼影 & PK800 既胭脂膏呢~
係Dazzling Sweet 妝容色系黎架''*


下次再試用比大家看啊~~

沒有留言:

張貼留言