Cover

20120313

美白行動大作戰 ❤ SK-II 美白環采鑽白精華 EX

【美白係終身事業】哩句說話相信大家都好熟啦!!!!
係出於美白專家 SK-II 既廣告之中~

今次可以試用SK-II 既美白環采鑽白精華 EX
希望效果可以做到廣告中李心潔咁, 近D近D再近D都可以高清環采透亮啊~

首先需要到SK-II 的專門店進行高清環采鑽白美肌測試''*

我又來到位於Sogo Club 既 SK-II BeautiQue 啦!!!!!



我的 Aura 指數: 24% 
分析既結果大家都有眼睇, 真係差到顛啊~~~

把這套SK-II 美白環采鑽白精華套裝帶回家, 期待你帶給我的希望啊''*



❤ Cellumination Essence EX 美白環采鑽白精華 EX 30ml
❤ Facial Treatment Essence 護膚精華 30ml
❤ Whitening Source Derm-Revival Mask 科研緻白深層修護面膜

護膚精華 30ml




於清潔臉部後, 用化妝綿沾濕神仙水(大約30ml 蓋子的直徑左右的份量) 輕抹全臉!!
再反轉化妝綿輕拍令神仙水容易吸收~''*
神仙水我已經用左3個月啦!!!
之前也有介紹過呢 : 一用便愛上 貴得有價值 ❤ SK-II Pitera奇蹟體驗套裝

科研緻白深層修護面膜




面膜具有彈性壓力滲透纖維, 能夠貼面輸送美白養份至肌膚深處~
每片面膜是含有相等於30ml 的美白精華啊!!!
面膜的精華真的很多, 面膜紙亦很貼面, 不過我較為喜歡薄薄的面膜紙!!
這個我個人覺得厚了點!!! 脫下面膜依然有很多美白精華於臉上~
加以按摩後就可以我地既主角啦''*

美白環采鑽白精華 EX (升級版) 30ml




❤ 新加入了研發的 Pixel White 配方 ~ 可以抑制壓力受體, 從細胞改善膚質粗糙及膚色不均的問題
❤ De-melano P3C ~ 有效抑制黑色素傳遞及生成
❤ 濃縮 Pitera ~ 4倍濃縮 Pitera 加速新陳代謝分解色素, 令角質飽滿
❤ 馬達加斯加亮白積雪草 ~ 促進GAG 生成, 令肌膚結構組織飽滿有彈性



幻彩顏色的樽身, 於開蓋邊貼有貼紙~
確保安全, 未開封的!!!



滴管式的設計, 很方便衛生, 亦容易控制份量呢!!!
質地為乳液狀, 延伸性很強,  容易推開及塗勻''*




使用的份量約為0.5ml , 即是大約一泵的份量啊!!!
均勻地塗勻全臉, 再加以按摩~

使用了兩星期後, 肌膚明顥變成細滑, 暗啞情況改善了不少!!!
肌膚白得來變得有光澤感, 膚色不均的問題都得以改善''*
美白環采鑽白精華亦有淡斑的功效, 不過暫時還未見到效果呢~~



素顏亦都可以見得下人啊~ (除了我的千年眼袋+黑眼圈)
咁近睇我既肌膚, O唔OK先?!?

而我用了兩星期後再次到Sogo Club 的 SK-II BeautiQue 作皮膚測試~



請不要被我2星期後的Auqa 結果嚇親, 事實上我已經十分驚訝!!!!
由24% 跳升上 66% , 足足提升了 42% 啊~~

連BA 都說我的結果不錯啊, 相信我的肌膚是適合SK-II 的產品~~
可幸的是我對他們的產品都沒有敏感的跡象''*

我要繼續努力先得!!!

沒有留言:

張貼留言