Cover

20120314

為寒冷的春天帶來熱辣辣的快感 ❤ Estee Lauder CyberWhite Brilliant Cells

詐暖還寒既春天, 依然像冬天一般的寒冷!!! 真係天氣反常啊~

上星期很高興可以出席Estee Lauder 既新品活動:
【Estee Lauder CyberWhite Brilliant Cells Night Cream Blogger Event】



今次再次來到位於銅鑼灣 Time Square 13/F 既 Estee Lauder Beauty Centre''*
哩個地方已經來過幾次啦, 很高興可以再來呢!!!!



當日進去前他們還安排了手部按摩服務, 可以率先試下個晚霜既質地添!!!


一進去就是另一番景象!!! 是我喜歡的陽光與海灘啊''*
為寒冬既春天帶來夏日的溫暖!!
當然唔少得今次既主角 CyberWhite Brilliant Cells 系列產品啦!!!


熱辣辣既環節黎啦, Estee Lauder 安排左兩位外籍大隻型男黎同我地拍照啊!!!
仲派發每人一頂沙灘帽 & 花圈''*
大家都十分興奮咁準備同兩位大隻型男拍寶麗萊留念呢~~

興奮既環節過去, 就到左另一位靚仔 Estee Lauder 首席化妝師 Leo Wong 黎同我地介紹新品啦~~



新品都擺放左係台上面''*
❤ CyberWhite Brilliant Cells Night Cream
❤ CyberWhite Brilliant Cells Full Spectrum Brightening Essence
❤ CyberWhite Brilliant Cells Intensive BB Creme


首先Leo 教我地用Night Cream 按摩臉部''*
由額頭, 耳朵, 腮位按到鎖骨, 每天晚所花既時間都只係大約幾分鐘!!!



每日我地通常都唔想花咁多時間化妝!! 咁樣BB CREAM 就岩啦~
取出適量既份量, 再同掃勻於臉上, 係多出油既位置再掃多一層就可以架啦!!!
方便快捷, 又有防曬功效呢~~



底妝完成後就塗上遮瑕膏, 把瑕疵位置遮蓋好, 取証大約一元更幣的份量!!
用掃印上眼圈位置及需要遮瑕的位置就可以了~

掃上碎粉定妝, Leo 仲教我地可以用粉樸取出適當既碎粉, 再用碎粉掃滾動式掃上就OK''*
加埋唇彩, 簡單方便快捷既妝容就已經攪掂啦!!!

Model 既皮膚近睇遠睇係好靚啊~
最後不少得跟Leo 及 Model 指照留念呢!!!

最後我們每人都帶住一袋禮物回家!!!
與大隻型男的寶麗萊, CyberWhite 三寶, 沙灘草帽及花圈都帶回家呢''*



下星期就同大家分享一下產品啦!!!
等我好好咁試用下佢地先~~

沒有留言:

張貼留言