Cover

20120308

我愛 High Tea @ Island Gourmet ❤ 我愛的零食分享

早前又跟親愛的姊妹們去High Tea 閒談~~
今次揀左 Island Shangri-La Hotel 既 Island Gourmet !!!

'

入面地方唔係好大, 大約得十張台左右''*
除左堂食之外, 仲有有外賣架~

今次我地3個人已經經過教訓, 都係叫左 2個 1人 Tea Set 啦!!!
開頭就熱辣辣既鬆餅!!! 有2款果醬 & Cream Cheese''*



Tea 緊係有杯好好味既野飲啦!!!
我叫左杯 Cuppacinno, 上面個S 字令我唔想攪勻佢TIM~
另外Sharon 就叫左中國荼, 係牡丹花荼, 味道好香清啊''*


佢地仲有中式Tea Set 架!! 都幾特別呢~~

主角黎啦!! 我地 Order 左個Classic Tea Set & 士多啤利Tea Set''*



都幾多野食啊''* 見到都好開心喔~~!!!
又過左1個好開心既下午呢, 唔知下次我地再Tea 既時候係幾時呢??
好期待喔!!!

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

喜愛甜食既我, 平時當然都有好多零食陪伴啦!!!
宜家就同大家介紹我喜歡既零食''*

❤ 無印良品 の 朱古力多士


同平時既脆目多士小食一樣, 佢只係朱古力味, 同埋係細細條既!!
方便食啊, 個時好似麵面包整出黎架呢~~

❤ 無印良品 の 朱古力批


似係蝴蝶酥既感覺, 朱古力味唔錯, 唔會太甜啊!!!
好脆好好味''*

❤ 無印良品 の 甜蕃薯條



甜甜既蕃薯條, 我好喜歡食啊!!! 硬硬脆脆的, 平時睇下電視睇下劇時食就最岩~
食食下就好快食哂架啦~~

❤ 無印良品 の 抹茶花生朱古力豆

抹茶味既朱古力係我最喜歡的!!! 入面仲有花生~
有口感, 好快就食哂一包架啦~~

❤ Haagan-Dazs の 流心朱古力雪糕


愛上左 Haagan-Dazs 既雪糕好耐了~
佢新出既流心朱古力雪糕更成為我既新寵啊!!!
雪糕+流心朱古力, 對我哩個朱古力怪, 簡直係抵擋唔住啦~~

暫時介紹住咁多先, 下次搵到好味既零食再同大家分享啦!!!

沒有留言:

張貼留言