Cover

20120316

補充「腦力」有辦法 の 白蘭氏 Bloggers 聚會

早前得到朋友的邀請可以出席白蘭氏的Bloggers聚會!!!
舉行於灣仔世紀酒店的意大利餐廳【Pepino】



內裡的裝修很有歐陸感覺''*



白蘭氏有很多不同的產品, 今次既主角就係 - 雞精''*



台上已經準備左麵包比我地醫醫肚先啦!!!
仲有擺放左白蘭氏雞精比我地試飲~
趁未開始時梗係同靚女影下相, 留念一下啦!!!



聚會好快就開始啦!!! 首先由司儀簡單介紹一下簡單介紹一下主角!!!
仲同我地玩左個記億遊戲tim~~



就係配對遊戲啦!!! 3位 Bloggers 都有豐軸既白蘭氏產品做禮物喔!!!
禮物真係好豐富呢~~~~恭喜哂!!!

接著就司儀就分享左最新既【淘港人超昨時工作及腦功能下降調查】既結果~



原來香港有好多人都係工作於壓力之下, 大部分人都要工作9小時以上''*
平均每星期都要OT 3.6天, 有人仲試過連續3個月冇假放tim!!

咁既情況下工作, 都會令到腦力衰退, 會造成斷片, 經常忘記既情況出現!!!
有時仲會感到煩躁, 情緒低落及缺乏動力~

所以白蘭氏邀請的嘉賓來分享一下【白蘭氏最新腦部營養研成結果】
分別有:

(上左) 註冊營養師 - 陳國賓先生
講解一下壓力引政氧化對腦部的損害及腦部抗氧化良方

平時我地飲既提神飲品雖然有提神既作用, 但係只可以刺激中樞神經系統~
暫時舒解疲累, 但是未能夠針對氧化既問題, 係治標不治本啊!!!

由於氧化既壓力, 令至游離基產生及積聚, 壓力大或缺乏充足既睡眠時就引致神經細胞退化~
令腦功能(特別是認知功能)下降啊~~


(上右) 台灣抗老化保健學會理事長 - 王銘富教授
講解了亞洲區國家腦功能下降的調理結果, Carnosine & ProBeptigen 促進腦部表現成效的研究

原來香港人最關注既心臟, 第二先到腦部架''*
而王教授更指出進食含有Carnosine & ProBeptigen 既雞精係可以保護神經!!!
仲可以改善記憶神經元的活動能力, 從而改善思維反應及記憶力~

(下) 白蘭氏健康科學研究高級科研專員 - 曾暉博士
講解了白蘭氏腦部研究所的簡介 & 最新的腦部營養科研成果

白蘭氏既科研人員努力研究, 期望透過科綮實證, 進一步呈現雞精對延緩腦力衰退~
以及提升思維反應的幫助!!!



講解完後, 我地就開餐啦!!! 大會為我地準備左好精緻美味既晚餐!!!
濃郁既磨菇湯好好味啊, 仲有朱古力蛋糕''* 正啊~

係食既同時, 白蘭氏同我地玩左個問答遊戲, 仲有好豐富既禮物~~
答左既人, 同一台既友人都會有禮物架!!!
好好彩我地都有禮物帶回家呢~~ Joanne 真係好醒又好勁啊''*



❤ 當歸雞精
❤ 蟲草雞精
❤ 雞精
❤ 活顏馥莓飲

實在太豐富啦!!! 好開心呢我地~
答唔中問題都唔緊要架, 每人都會有2瓶雞精帶回家呢!!!

相信大家對雞精都有好多唔明白既地方啊~
原來雞精係含有容易被消化和吸收既蛋白質, 成份全天然, 更利用高溫高壓技術提取~!!!
所以適量既飲用係唔會對身體有害及致肥架''*
同埋一般人每天飲用係不會有問題的, 白蘭氏既臨床証明連續2星期飲用1樽, 有助改善記憶力啊~~

不過味道方面就見人見智啦~未必每個人都接受到呢~!!!

沒有留言:

張貼留言