Cover

20111021

又得玩又有得食既蛋糕班 ♥ SOYJOY 大豆士多啤梨海綿蛋糕班

上星期6 下午參與了由Fashion & Beauty & Soyjoy 舉辦的蛋糕班!!
上課的地點位於銅鑼灣東角中心新翼16樓 Sogo Club''*

就是這個Leisure Corner 啦!!!
入面就一個大型既廚房, 有齊各種各樣的煮食工具啊!!



入到去坐底及擺底d袋之後, Soyjoy 的 Staff 就忙著佈置啦!!!
工作人員更派每人一條印有SOYJOY的圍裙比我啦, 當然不少得的是 F & B 的貼紙啊~~



佈置好啦~~佈置好啦~~
睇下SOYJOY 仔仔幾得意, 仲有SOYJOY 既吹氣棒啊!!!


最喜歡的是 SOYJOY 仔仔啊''* 超可愛啊!!
可惜他們公司都只有1隻啊, 如果可以出售一定要帶他回家喔!!

還比我發現了很可愛的碟子啊, 有4款不同的啊!! 超想帶回家!!!

接著等齊所有SIS 就可以開始啦~
首先就有SOYJOY 的同事介紹一下SOYJOY 啦!!!


SOYJOY 的優點有很多啊!!! (COPY FROM SOYJOY WEBSITE)


講解完後, 就到今次教授我地整CAKE 既導師啦!!

首先有導師教我地整蛋糕既步驟啦!!! 跟住就到我地自己動手啦~
台上面已經準備好哂d 材料同埋功具比我地啦!!
一埋位就已經可以郁手嚕~~


材料包括: 蛋白, 蛋黃, 糖, 低筋麵粉, 大豆粉

首先將蛋白打到起泡加入糖打起, 再加入蛋黃連同蛋白攪拌至均勻!!
然後將大豆粉及低筋麵粉倒至攪拌, 最後就倒入煮溶左既牛油, 一同攪勻就可以倒入模啦~

大豆蛋糕好容易就完成啦, 睇下個個係咪倒得好靚呢??
我都忍唔住要同我個準備入爐既蛋糕影返張相啊!!



接著就入焗爐度焗啦!! 等佢焗好期間, 我地就休息下先啦~~
由於導師個個早過我地焗, 等個蛋糕凍左之後導師就教我地整個蛋糕啦!!!

首先將個蛋糕切開3塊, 之後就加上用大豆做出的Cream 來裝飾~
一層一層咁去整, 最後就要將d Cream 均勻咁塗勻個蛋糕 (超級高難度啊)


導師仲準備左d 生果比我地, 梗係唔少得Soyjoy 都可以用黎裝飾啦!!
佢就示範裝飾個蛋糕啦!!!

導師個蛋糕已經完成啦!!! 整得好靚啊~~

係度等緊我地個蛋糕既時候, 導師仲分切左佢個個蛋糕比我地食!!!
切開後已經聞到好香既大豆味道, 唔太甜之外, 仲好健康既甜品TIM啊~Yummy~!!

我地個蛋糕終於出爐啦~~~
睇下我個蛋糕幾靚...(其實其他sis 個d都好靚架)
拎去雪凍佢之後就可以拎出黎做裝飾啦!!!

由於我胵手鴨腳既關係, 哩個就係我既完成品啦!!!
裝飾好哂之後就去左同 SOYJOY 仔仔影相留念下啊~~

當所有SIS 都完成左個蛋糕之後, 仲有我地同蛋糕既大合照啊''*


仲有我同華華 & SOYJOY仔仔既合照啊’’



今次既SOYJOY 蛋糕班真係玩得好開心啊!!!
我地除左可以拎返自己個蛋糕之外, SOYJOY 仲送左1人1袋既禮物比我地呀~

♥ 1盒SOYJOY
♥ 1套4隻既可愛碟子 (我終於帶左佢返來啦)
♥ 香蕉型既環保袋
♥ 出街用黎掛野既勾

真係收獲豐富啊, 又食又拎既WEEKEND, 仲學到點樣整蛋糕呢''*
好開心既一日喔!!!! ♥♥♥

大家對SOYJOY 有興趣可以上佢地既WEBSITE 睇下架~
佢地時不時都有活動舉辦架添, 記得留意下啦!!!

最後都要好多謝 FASHION and BEAUTY 同埋 Soyjoy 啊 ♥♥ 滿載而歸!!

沒有留言:

張貼留言