Cover

20111018

無味的 INOA の 初體驗

相信染髮對每個人都係一件好普通既事''*
每隔幾個月都會染一次, 自己買染髮劑或者出去Salon 都是平常事!!!

不過我每次染髮的時候都會好怕那陣阿摩尼亞味道''*
隔幾日都未散, 成日都好似仲有陣味咁~

我諗大家都睇電視都一定留意到L'oreal Professionnel 推出的 INOA 染髮系列''*



L'Oreal Professionnel 成功研創出不含阿摩尼亞配方既染髮系列 ~ INOA (Innovation NO Ammonia)

♥ 打造最高舒適度 ~ 創造無味的染髮空間, 過程中完全無味, 減低染髮時頭皮敏感帶來的刺痛
♥ 裹裹外外尊重秀髮本質 ~ 讓秀髮感受到前所未有的染後質感, 髮絲順滑如初, 質感見輕柔
♥ 營造破格色調, 耀眼亮澤 ~ INOA 色效準確, 配以44種色調, 可以百分百1遮蓋白髮

INOA 的秘密就是他們用了破天荒的優油輸色系統 (Oil Delivery System)
將豐盈油份加入染髮劑配方, 以油代替了阿摩尼亞為輸色的介面, 注入色彩同時保護髮質!!

當晚於6點幾才到達位於銅鑼灣禮頓中心18樓的L'Oreal Professionnel 工作室''*
這裡係比L'Oreal Professionnel 的學員上堂及練習的地方!!



裡面放滿了INOA 的用品及 INOA 的介紹!!



今次幫我染髮的Stylist 叫 Dennis, 由於我有選擇困難証的關係, 所以都係由他拿主意我所染的髮色!!
他幫我選了一隻啞色的啡綠''* 感覺很新鮮, 因為我從未試用染哩d色啊~~



之後就由Stylist Ronnie 講解一下用 INOA 染髮的用料及步驟!!!
他們每次都會即場在客人面前調配, 確保是使用 INOA 的產品~


首先他們會將染髮所用的OLEO 潤澤啫喱及護髮雙氧乳於器皿中''*
然後加入染髮啫喱(2支份量)

把他們攪拌至均勻就可以開始染髮啦!!!!


而我用的染髮啫喱就是這2支啦, 是要2色顏色溝出黎架~
【5.17 & 6.07】每支都有不同號碼識別的!!


跟住就開始啦~
Dennis 就續層續層幫我塗滿染髮劑!!
看到嗎?? 我頭上的顏色是鴨屎綠呢, 好像掉到泥漿裡般...


塗滿所有頭髮後, 待30分鐘左右就可以去洗頭的啦!!!
等待的時間當然周圍影下相咁啦~


偷拍了小嬌跟MuiMui 染髮時的情況''*
你地估到佢地染咩色嗎?? (於最後個時開估..)

30分鐘過後, Dennis 就先幫我的頭髮按摩一下~
原因是把染髮劑的油份及顏色融合!!

用了染髮後專用的洗髮乳洗完頭後, 沒有使用護髮素的情況下..
頭髮沒有阿摩尼亞的味道後, 質感十分順滑輕柔, 完全不像染完髮之後的髮質!!!

我染的是6.07 的顏色, 是否跟色辦差不多呢??


染髮前我的髮色是這樣的!!! 頭髮亦算乾旱啊~~


染完後, 顏色有光澤, 頭髮亦比之前順滑了!!! 分別很大呢~

他就是幫我染髮的Stylist Dennis la''*
十分風趣的, 經常什麼都在他掌握之內 & 什麼都估到的啦!! 哈哈


最後是我們3 個的合照, 而且我們染的顏色都不是同的啊!!!
小嬌的是紫紅色, MuiMui 的是啡紅色~

大家都好漂亮的新髮色啊!!!

L'Oreal Professionnel  更送了我們侯人一SET 的洗護產品啊''*'
有洗頭水, 沖洗式護髮素, 免沖洗式護髮素 & 髮膜啊!!!
佢地仲要係有士多啤梨味的~~


真係多謝L'Oreal Professionnel 今次的試做INOA 啊, 十分喜歡現在的髮色~
及感受到沒有阿摩尼亞味道的舒適感覺!!!
還有謝謝他們送的護髮產品啊''*

詳情可以到 INOA 網站尋找他們的專業髮廊啊~~

沒有留言:

張貼留言