Cover

20111028

令我雙眼發光的新品 ♥ Estée Lauder 新品試用

昨天中午時段係公司偷走外出, 為的是Estée Lauder 的新品試用活動!!
一直都很喜愛Estée Lauder的產品, 自己更是Memeber 來的啊~

今次去到位於銅鑼灣Time Square 13樓的Estée Lauder Beauty Centre''*
我已經不是第1次到來的了, 很高興可以再黎到~



趕到過去時已經差唔多開始啦!!!
每人手上都有一份產品的簡介以及4隻Estée Lauder 的資料CD''*


哩個就係今日為我地介紹產品既BA - LEO ~



首先他為我們介紹Estée Lauder 最新推出的白金系列產品''*



白金系列 於11月1日才推出市面架~
LEO 介紹了數款產品, 我地更率先可以體驗一下''

♥ Re-Nutriv 舒活盈肌修護面霜
質感水潤, 滋潤感很好



♥ Re-Nutriv 舒活盈肌修護眼霜
質感少少杰身, 不過延伸性不錯



♥ Re-Nutriv Intensive Smoothing Body Creme
這個份量已經可以塗勻住手臂, 有助減淡身上的幼紋架!!


♥ Re-Nutriv Re-Creation Eye Balm & Night Serum for Eyes
試左個Serum, 係油黎架, 塗係黑眼圈位置, 絕對唔會生粒粒同埋覺得好油~
好快就已經被肌膚吸收哂啦!!


♥ Re-Nutriv Softening Lotion
入面係閃令令架, 好靚呢''*

介紹完白金系列的護膚產品後, 就去左另一間房度睇最新的彩妝產品~

以上就係最新推出既眼影 & 唇膏''*

LEO 更為我們示範仿照新推出既眼影, 他為MODEL 選用了紫色的E/S''*
只用單色就可以做層次感, 有點像Smoky Eye 的感覺!!
畫埋眼影就完成左個眼妝啦!!! 好醒神呢~


接著為model 塗上最新的唇膏, 唇膏是雙重誘心設計的!!
中間是軟芯來的, 十分特別~


完成整個妝容啦!! 好Sharp 呢""*

我地仲可以自己試下哩2種新品添, BA 為我揀選左紫色E/S~


我很怕使用紫色的E/S, 因為怕會腫, 反而Estée Lauder 金屬色的眼影完住沒有這個情況!!
眼影很容易推開, 輕輕一抹顏色已經呈現, 顏色的深淺很容易控制~
唇膏雖然好像很紅的顏色, 塗上唇咀是不會太紅的, 而且很滋潤的感覺!!

房內更擺放了今年的SET 裝禮物, 有很多種類可以選擇啊~!!

左上 ♥ Crossover SET
左下 ♥ 護膚套裝
右上 ♥ Re-Nutriv 白金套裝
右下 ♥ 香氛套裝


上     ♥ 香氛膏彩盒及粉盒 (節日限定)
左下 ♥ 香氛套裝
中     ♥ 彩妝套裝
右下 ♥ 彩妝套裝

當然唔少得今年Estée Lauder 既 Christmas Set 啦!!!
買滿$550 加 $550 就可以得到佢啦!!!
係唔係好吸引呢~??


化左靚妝, 當然要拍照留念下先!!!!


最後Estée Lauder 送左一袋禮物比我地啊!!! 好開心呢''*

♥ 金色化妝盒
♥ Pure Color Cyber Eye Shadow - Silver
♥ Pure Color Sensuous Rouge Lip Color #12 Plum Fatale
♥ Re-Nutriv 舒活盈肌修護眼霜


好快再同你地報告新產品呢!! =]

沒有留言:

張貼留言