Cover

20111015

應應節 の iMore x I ♥ CAKE 萬聖節鬼眼手指 cup cake 班

喜愛整甜品的我, 十分高興可以抽中 iMORE x I ♥ CAKE の 萬聖節鬼眼手指 cup cake 班''*
平時我只會做Cheese Cake & Mousse Cake, 原因係屋企無焗爐!!
同埋我係自學的啊, 所以越簡單既就越岩我~

所以整CupCake 係第1次啊, 仲係第1次有人教我地整tim 啊~~

今次去 I ♥ CAKE 的灣仔分店上堂''*
地點係灣仔道188 商場地下 H2 (係188 商場地下行前少少就係啦)


裡面有好多整蛋糕既工具 & 材料可以買得到''*
而上堂既地方就上層的~

8點半準時到達, 上到去他們還在準備材料~


在等待他們準備及未到的學員時, 就先穿上圍裙拍拍照吧!!

我的圍裙照啊~~ (請不要看我的大大眼袋)

很快就已經開始這個蛋糕班啦!!
他就是今次蛋糕班的導師 Mike Au''*


我們每人可以分發到2個打蛋盤及材料!!

♥ 左邊 - 低筋麵粉+可可粉
♥ 右邊 - 果仁(3款) + 朱古力針
♥ 雞蛋 (由於通常食譜沒有寫蛋的size, 最好買大蛋)

開始整Cupcake 啦~~~
首先將蛋分開蛋白及蛋黃, 只別放於2個打蛋盤內''


跟住就用打蛋器打蛋白打至起泡再打入糖打起!!

要打到企身先算OK 架''* 打殘的我都打左好耐先可以打到企身, 打都軟了!!

然後蛋黃那盤就加入牛油及糖打至軟身 (唔可以見到仲有一粒粒既牛油架)

打完就會好似一粒粒咁樣架啦!!!

完成後就把有果仁及朱古力針倒入再拌勻~
(要攪得勻都幾困難啊)

再加入低筋麵粉+可可粉再拌好''* (那個東東已經變得很硬)

接著把打起的蛋白分2次倒進, 輕柔地攪拌!!
拌好後就會變得軟軟的~

最後就可以倒進紙杯中啦''*
今次這個份量要倒進4個紙杯內, 每杯的份量都很少啊!!!

跟住就可以放入焗爐度焗啦!!!!

就等個Cupcake 既時候, Mike 就教我地整曲奇啦~
係用來裝飾用的啊~~

這舊就係佢地整好比我地既粉團, 係加左玉桂粉架''*

猜個時佢成日散開, 所以要控制得好好啊!!!
而我只係整左哩4個咋~ 2條手指同埋1個南瓜(其實我想整阿Jack架, 不過有個南瓜模, 當然懶得就懶)
隻手指整得似唔似呢?? 哈哈''

整好哂就可以拎去焗啦!!!

就哩個時候, 個Cupcake 已經焗好啦~~
由於個Cupcake 杯要太高, 要將個杯剪矮d 就方便裝飾\啦!!!


他們就用左牛油+糖霜整左哩個灰色的 Icing (由於好多糖份既關係, 係超級甜的啊)
作裝飾用就OK 啦~~

我地就用佢黎裝飾我地個Cupcake''*
唧啊唧啊.....

左邊哩個就我唧出黎既, 右邊個個就係隔離個同學仔架!!

唧好之後, 我地既曲奇都已經焗好啦''*
佢地仲準備左荔枝同埋密提沙, 紅色水比我地整血眼~

攪左一輪, 已經完成啦!!!
睇下似唔似血眼先!?? 不過裝飾得唔靚啊~

完全冇藝術細胞呢!!! 他們更提供紙盒比我地拎走''*
仲提供埋今次既食譜比我地啊~

味道都唔錯啊個蛋糕, 不過上面裝飾既 Icing 真係太甜啦, 食唔到呢~
而個曲奇就好脆, 唔錯啊''*

今次真係 Thank you I ♥ CAKE 啊, 我地仲可以自己係屋企整tim''*
如果有Sis 想要個食譜可以留言比我啊, 我可以email 比你地架~~~~

♥♥♥ Happy Halloween ♥♥♥

沒有留言:

張貼留言