Cover

20120209

閃爍。甜美。典雅 NEW Collection ❤ SWAROVSKI 春夏新品發佈會

女生們對閃令令的飾品總是有不能抗拒的魔力!!!
我絕不例外, 看到美麗又晁爍的飾品都會被深深吸引住~

SWAROVSKI 亦都係我其中一個十分喜愛既飾品品牌''*
閃閃令既水晶, 加上佢推出的款飾有好多都有我喜歡的心型圖案架!!! ❤❤

昨晚有幸可以出席【SWAROVSKI 2012 春夏飾品發佈會】
可以欣賞SWAROVSKI最新推出既飾品, 真係十分興奮啊, 仲可以睇定情人節禮物送比自己添~



發佈會係位於 IFC 既 The French Window 舉行''*
走進入埸的門口位置已經見到擺放了糖果樽及最新的飾品!!



場內的設計都以粉紅色作主色系, 甜美可愛感十足啊!!!
有好多粉紅色的氣球作配襯~

每張海報於每間SWAROVSKI 店鋪都能看到, 大家絕不陌生吧!!!
現場仲有Staff 幫人影張寶麗萊架~
做留念之餘, 係發佈會後至2月15日拎埋張寶麗萊去買野會Special Privilege 架''*

哩張就我既寶麗萊啦!! 有好朋友千千 & ArMui 啊!!!
今次都係多得千千, 我同ArMui 先有機會黎 Swarovski Party 咋~~


大會仲提供左少少既美食比我地醫下肚!!
為食既我梗係要試啦~左邊個個係和牛黎架~好好味呢''*
仲有個好特別既三文魚Mousse + 三文魚籽, 好特別, 味道又好好味!!!



另外仲有個Corner 係比我地設計Cupcake 架''*
我揀左朱古力味既CUPCAKE, 好快就喞好Cream 又裝飾好哂啦!!! 都唔錯啦~~~
之後Staff 就幫我地入盒比我地拎走呢!!!

整好後放低好d野就周圍睇下今季既新品啦!!!



款款都閃令令咁, 有典雅既設計, 又有甜美既設計!!!



每一款都有特別既感覺, 真係花多眼亂啊!!!!



中間仲放左個擺滿棉花糖既陳設台''*
上面都擺放左今季既情人節系列飾品架~

情人節系列都係以心心為主架!!
右手邊個條手鏈就係我今晚既心水選擇啦~~
好想佢買佢返屋企啊''*

接著我地就坐定定欣賞 Models 們示範SWAROVSKI 2012 春夏飾品啦!!!
有我地認識既莊思敏Jacqueline''*


同埋名模Ana, R''*



佢地個個都好俏皮咁演繹今季既新品''*
每個 Model 都好靚喔!!!



示範完之後仲同莊思敏影相tim 呢''*
佢都幾Nice 啊~~

最後SWAROVSKI 送左每人一份禮物比我地帶回家!!!



❤ 橙黑色手鐲
❤ 雙面心型鎖既裝飾 (仲有條心型鎖匙架)

真係好靚好鐘意啊!!!! 多謝SWAROVSKI 啊~~~


梗係仲有我自家裝飾既CUPCAKE 啦!!! 樣兒都算唔錯呀可?!

如果大家對 SWAROVSKI 今個春夏新品有興趣既就快D 去網站睇下啦!!

沒有留言:

張貼留言