Cover

20120224

ESTEE LAUDER 水凝無瑕妝容全體驗 ❤ HARBOUR CITY

又有新野啦~~~又有新野啦~~~

今次Estee Lauder 推左專為特別脆弱及缺水既精華級粉底!!
宜家佢地係海港城舉行了【水凝無瑕妝容全體驗】可以親身體驗全新的 Futurist 水潤亮澤修護粉底''*

我今日就率先去試下先!!!
Estee Lauder 既活動係位於海港城港威商場大堂II



主角 ~ Futurist Moisture-Infused Fluid Makeup SPF15/PA++
            水潤亮澤修護粉底 SPF15/PA++


會場更有幾位Estee Lauder 既專業化妝師為我們打造水凝亮肌的妝容~
等我試下先, 首先化妝師會幫我地做左測試, 睇下肌膚既保濕度!!



由本身冇搽任何野既手背位置測試, 之後就塗上水潤亮澤修護粉底再作測試!!
保濕度:水份由32%提升至67%
提升左1倍啊, 看來都不錯!!



試用粉底, 當然要尋找出最適合自己肌膚既顏色啦!!!
我就最喜歡自然色系的, 所以化妝師利用專用的粉底色版黎揀出~

首先用膚色的色版揀出最相近的膚色號碼, 我的是3號''*
然後用深淺度的色版, 我是屬於 Yellow Tone的~


3號的Yellow Tone 就是最適合我肌膚的粉底顏色, 亦是Futurist 水潤亮澤修護粉底 No.66!!
化妝師即場幫我抹走再來的粉底再試用~



看!! 塗上了水潤亮澤修護粉底, 即時看得出肌膚充滿光滑感~
而且我覺得炒或好水潤透薄, 不會有厚粉的感覺!!!
遮瑕度OK啦, 輕微的印都可以遮得住~

現場仲有專業攝影師會幫我地拍下【水潤無瑕妝容】的照片''*
最多LIKE 既朋友仲可以得到禮物架!!!



最後我仲有一支水潤亮澤修護粉底 No.66 帶返屋企試用''*
大家都可以支持下我架, 我個張相係#54 黎架~



大家有時候同埋有興趣就於2月23至26日12PM-7PM去海港城體驗一下啦!!!
體驗完之後仲可以獲贈:
❤ Futurist 水潤亮澤修護粉底 4ml 試用裝
❤ Advanced Night Repair 升級特潤基因修護露 7ml 試用裝



禮物就係哩D 啦!!! 吸唔吸引到你先''*
係就快D ACTION 啦!!!

等我係哩個WEEKEND 都試用下支水潤亮澤修護粉底再同你地報告~

沒有留言:

張貼留言