Cover

20120209

想瘦面的你可以搵佢 ❤ MASK HOUSE 鑽石級V型纖面膜

包包面通常都係女性既死敵!!!
想減又減唔到, 好快又會反彈返, 真係令人頭痛~

最近MASK HOUSE 推出左一款鑽石級既V型面膜!!!
據說可以極速瘦面1cm啊~

而最近我都收到一盒「鑽石級V型纖面膜」的體驗裝啊, 可以試下嚕!!!



一盒體驗裝入面有:

❤ 面膜 1塊
❤ 瘦面帶 1條
❤ 紙尺


盒入面仲有畕文示範教你點用TIM啊!!!!
都好詳細架~~

瘦面面膜其實同普通面膜無異!!!
將佢敷係下巴位連頸位''*


瘦面面膜中含有多種精華液:
❤ BodyFit 精華 - 預防脂肪積聚, 消除水腫, 提升面部輪廓
❤ Corum 9235 精華液 - 能深層滲透肌膚產生熱力
❤ Q10 Coenzyme - 有效維持肌膚的含水量和提升面部肌膚的彈性


之後帶上瘦面帶, 敷大約30-40分鐘''*

原理係以面膜中的熱力精華, 加上壓力式導入法把精華極速逼入雙頰!!
提升並鎖緊面型輪廓, 加速面部升液循環, 燃燒多餘的脂肪~

面帶係由韓國研發, 採用柔韌彈力纖維, 黑色壓力層有助積聚熱力~
仲可以可循環使用的!!!

戴好之後慢慢感覺到面膜與面帶開始發揮出熱力''*
由於面帶係用壓力原理, 所以令面頰拉得好緊!!
真係需要時間去適應一下啊!!



我大約敷了20分鐘左右, 真係頂唔順那份熱力及拉力, 已經除下了!!!
可想而知我的瘦而決定真的不太大''*

但係短短的20分鐘, 我的瘦面成果都有瘦了1cm 啊~
V Shape 既情況稍為有效果, 不過我估只是用1次的話反彈的機會很大''*



Mask House 都建議使用30 days 的會更好!!
所以決定要瘦面的姊妹們要用足30日 & 要忍耐一下那份熱力及拉力啊!!!!

沒有留言:

張貼留言