Cover

20111209

美寶蓮 の 三件美妝法寶 ❤ My Favorite items of Maybelline

還記得剛開始化妝的時候, 買的都是便宜的妝物''*
這樣令我記起, Maybelline 是我最常用的妝物品牌之一!!

Maybelline 的妝物的種類很多, 價格便宜之餘又好用, 現在我也經常回購的啊~
說到我最喜愛的妝物, 當然是他們出名的眼妝產品 ~ 睫毛液, eye Gel 以及潤唇膏''*

要化個靚妝, 緊要令對眼精精神神啦~
我就最喜歡用佢地啦!!

Eye Studio Lasting Drama Gel Liner 持久耀目眼線啫喱





唔知道幾時開始, 就喜歡用Eye Gel 黎畫眼線''*


膏狀配上專用既眼線掃, 可以畫出自己喜歡的眼線~



既持久又唔會甩色wor, 勁long lasting ar~~


岩哂我要畫粗眼線既人, 仲可以將佢Brand開佢形造出眼影既感覺!!






畫完眼線係唔係精神左好多呢??


Eye Gel 又唔會好似 Liquid 咁太實色~



真係最喜愛既Maybelline 產品No.1 啊''*



Volum' Express The Magnum Super Film 瞬盈睫毛液 - 極緻濃密版








畫完眼線之後, 就要塗埋睫毛液令對眼變大啦~


超大既掃頭設計, 可以容易掃滿所以睫毛!!












輕輕的掃上一層, 睫毛就一根一根呈現出來啦!!



自然得來又唔誇張wor~






佢就係我既No.2 既喜愛既Maybelline 產品呢'*











修護潤唇膏 - 香橙味 SPF20 (無色)












橙味當然是橙色包裝啦!!!



它可以8小時保濕, 補充唇部水份~



仲可以減少幼紋, 增強彈性以及柔軟度啊!! 保護我地既雙唇~












小妹十分喜歡使用有味而無色既潤唇膏, 可以滋潤雙唇!!



唔需要顧忌甩色的情況發生~仲有防曬作用添''*






塗完後立即潤哂啦, 令乾燥及甩皮的情況大大減少!!



而且有4隻味道可以選擇呢~~






早前仲係Maybelline Fan Page 見到以下片段tim~



 
原來係恭賀MAYBELLINE成為No.1彩妝品牌啊~


佢地仲揀左11/11/11 哩一日係銅鑼灣宣傳tim!!

宜家去Maybelline Fan Page 參加活動仲有機會贏到2W
Hotel buffet 券架~
仲唔快d 行動??!

沒有留言:

張貼留言