Cover

20100705

我在Cebu天氣晴 ~ 第1天 [[有Bikini相喔]]

大家係咪等得好心急呢!??
我終於肯出文啦!!!!

第一天

晨咁早就要起身出發去機場喔''* (5點幾起身=.=)
去到機場Check In 跟住去Burger King 食個早餐先~!!!
之後就等登機啦'' 今次搭國泰呢!!呵呵




話咁快2個半鐘左右既機程....
就到左目的地 CEBU 啦!!!!!十分興奮~


出左機場好好太陽喔'' 正


拿拿聲搭Shuttle Bus 去酒店啦~~~
我地住既係Shangri-La's 喔'' Ocean Wing個邊呢''*
都可以住到小小海架__!!!


我地間房張呢'' 出面有露台架~


廁所既洗手盤唷''




露台出面既景色喔''* 好靚呢!!!


酒店房出面既走廊喔!!!

放低左d野係房之後我地就係酒店周圍行啦!!!
去左間餐廳度食個Lunch先__""*
個餐廳一對出就係酒店個私人海灘同埋泳池架啦~


個海灘幾靚___""* 我愛的藍天與白雲喔!!!

講番我地個Lunch先___!!!!



叫左2個PIZZA''*



1個意大利飯同埋意粉


Mango Shake''* 超正呀!!!! 勁好味


Strawberry Shake''*


張相似唔似d 蠟像喔??? 哈哈~好得意呢!!!

食飽飽就去游水啦!!!!!
我地首先去左海灘先___不過咁岩水退...都好淺水喔!!!

比d Bikini 相你地睇啦~~知你地等左好耐架啦!!


係泳池既相''*



係泳池入面.....我好似就黎浸死咁既樣~哈哈!!!!


游完水之後就上返房沖涼換衫去食Dinner Buffet''
不過掛住食唔記得影相嚕!!!

食完再周圍行下啦''*
第1日就係酒店入面RelaxRelax呢''*


打完第1日啦___大家要等下我既" 我在Cebu天氣晴" 既第2日啦!!!!
多謝大家支持唷!!!

沒有留言:

張貼留言