Cover

20100708

水滴...滴...滴... CELGEN能量水滴精華素

炎炎夏日, 美白這個動作係女仕們每日都會做既''*
其實補水哩個步驟都好緊要架!!!

廣告都有話, 每人每日要飲八杯水....
肌膚都要補充好多好多水份架!!

今次就有機會試用這個韓國品牌''

CELGEN 能量水滴精華素 $233 / 40G



包裝以銀藍色簡潔為主 ( 配合哂佢係水滴精華素)


CEKGEN 以科學配製的能量水是含天然成分的能量水滴精華素的關鍵成分。

可以為皮膚補充水分, 使乾燥和粗糙的皮膚變得濕潤, 柔軟。

強效補濕 保持皮膚彈性 抗氧化 收斂 潔淨等功效

小妹係混合性肌膚, 所以都係用保濕產品!!!!
今次哩個補水精華素.....令到我好期待喔___~
加上夏天我一定會成日曬太陽...曬完之後要補補水...''*

哩次試用撞正我個CEBU TRIP....正合我意可以拎埋過去用!!!!
幫我係CEBU 曬後補水哩個STEP啦!!!


佢係唧唧裝既___!!! 方便又乾淨...


呈乳白色...仲有一陣好清新既香味架!!! (唔知係咪柚子味黎架呢)




輕輕按摩...好快就變水滴啦!!! (唔知大家睇唔睇到呢)
真係一粒粒水珠係隻手度架___"'*



搽完之後冇咁乾.....好快吸收''* 補水力唔錯喔!!!!


試用左十日之後:

每日早上同晚上都用佢一次....冇敏感之餘真係感覺到肌膚充滿水份''*
但係晚上搽完之後, 因為睡覺時會開冷氣....訓醒之後就會有少少乾__!!!!
如果夜晚用完佢之後都要搽返D潤少少既CREAM....''*
不過早上使用會好d...同埋唔油又唔lup, 好爽喔!!!

小妹好喜歡哩支精華素喔....感覺好似注入左水份係d肌膚到!!!!
LOVE CELGEN♥♥♥♥

沒有留言:

張貼留言