Cover

20100727

第1次 ~ 南丫島半天遊

星期日跟朋友們一起去左南丫島''*
小妹仲要第1次去咋...(香港人wor......@@)

我地晏晝搭2點半係中環搭船去榕樹灣''*
原來4個字左右就到架啦~

落左船就沿住榕樹灣大街行啦.....
途中都有好多唔同既鋪頭~最多既應該係賣民族野既鋪啦''*
我仲買左隻手鐲TIM~

我覺得都幾特別...又唔貴''* 都係$29

跟住行到去建興亞婆度食豆腐花!!!
好出名架WOR''* 個個去到都會食架~


食完就繼續行啦''*
行到去洪聖爺灣泳灘__就買定支水去行山啦''!!!
[[我仲要著拖鞋去行山....大家千祈唔好學丫]]


2個傻仔好白痴丫''*

我地由榕樹灣行去索罟灣....
你睇下D風景幾靚...間唔中去行下山都唔錯喔!!!


比下我D相你地睇啦''*
熱到我顛丫..@@'' 要食下雪條降下溫呢''



行到去索罟灣都已經6點啦''*
一行都行左個幾鐘''* 幾累........
跟住食埋海鮮先走!!!


搭船個時仲影左夜景添''
左邊係用魚眼MODE 易架'' 好攪笑...
右邊就係普通就咁影既!!!

睇下個月亮幾圓....哈哈~



仲有正常版&魚眼版既國金''*
哈哈__So Funny!!!

沒有留言:

張貼留言