Cover

20110415

感謝Estee Lauder 的豐富禮物

之前試用了Estee Lauder的Cyber White Essence''*
而Estee Lauder 為左答謝我地送左份禮物比我地做回禮啊!!

去了Estee Lauder 領取禮物~!!!
很高興, 亦很多謝Joey & Vicky 啊~

禮物就係CyberWhite Brightening Moisture Creme & Advanced Night Repair

係我喜歡的CyberWhite呀''* 自己都唔捨得買黎用架!!!

另外仲去左BE OFFICE 拎左Estee Lauder 準備左比我地既小禮物~

就係Mini 版既CyberWhite系列啊~!!
CyberWhite Brightening Moisture Creme 7ml
CyberWhite Brightening Cleaner 7ml
CyberWhite Brightening Mouisture Lotion 15ml

真係岩哂我去旅行使用呀!!!

十分多謝Estee Lauder 的禮物~

沒有留言:

張貼留言