Cover

20110416

打造日本美眉的大眼日系妝容 ~ 【CANMAKE日式假眼睫毛化妝班】

今次終於抽中了 CANMAKE 卡文為我們Blogger 攪既Canmake 化妝班啦!!
化妝班於4月4日在Canmake 的旺角分店上堂的~
(今個兒童節在Canmake 中渡過啊)

Canmake 的旺角分店位置旺角柏裕商業中心17樓33室

原來是Show Room + Training Centre 既地方啊~

入到去當然擺滿哂Canmake 既Product, 仲有好多Lena 啊♥♥♥


這個角落放滿了彩妝產品, 更有幾張不同的日藉Model的Poster~

另外還有一個小小的角落是化妝台呢''*
是供給Staff 們幫客人化妝的地方唷!!!!

這裡掛滿許多假睫毛的Product~還有各式各樣的化妝工具!!


我還對這新的香水十分有興趣呢''*
是Make me HAPPY 系列的 Venus Rose 味香水啊!!!

淡淡的玫瑰香味, 味道夠哂清, 岩哂我呢''*
心思思想買佢返屋企啊~

這裡就是我們上化妝班的地方, 有十多個化妝台的位置~


化妝台上為我們準備了各種化妝的工具~
還準備了一包飲品名一包餅乾給我們, 怕我們肚餓呢~


等齊所有sis 就開始我地既化妝班啦~
化妝導師的台面擺放了各樣的化妝品準備教授我們''*


今次既主題就係【日式假眼睫毛化妝班】
由星級的化妝師 Elly Wong & 今次的Model 波波作示範
首先Elly導師快速地教授我們底妝的秘訣:
1. 首先使用Concealer, 輕輕印有黑眼圈, 眼尾, 嘴角及暗瘡位置
(眼尾位置比較深色, 亦是平時我會經常會忽略的地方)
2. 利用掃把兩用粉餅印於臉上, 不過掃上臉之前一定要把多餘的粉掃出
 (如習慣使用粉撲的話, 可以用拍打的方法, 慢慢拍上臉上)
因為這樣就可以防止上粉時上得一撻撻, 變得不均勻!!
3. 用液狀既眼影塗勻眼蓋 (因為今次主要係假睫毛, 所以用透明閃閃眼影就OK)
4. 跟住就畫眼線啦, 用liquid既眼線筆向橫咁畫
(因為用尖的位置畫會易手震, 畫得唔順架)
5. 到夾眼睫毛的時候, 首先一隻手把眼皮戚起~
然後確定所有眼睫毛都夾進睫毛夾裡 (一定要夾到睫毛的根部才會捲曲的喔)
6. 塗上Mascara 的時候要由根位打Z型塗上
(如覺得不夠的話, 等第1層乾透後才塗上第2層)
 
把底妝及眼妝弄好後, 就到主角出場了!!! 就是假睫毛啦~
首先我們要把假睫毛平均剪成4份~
用重疊的方法續一貼上, 造成大眼睛的效果會更架好~
(但是這個方法只限普通款式的假睫毛,
如要用誇張款式的假睫毛, Elly就不建議用這方法了)
 
另外使用睫毛鉗就會更右方便貼上假睫毛~
不過用睫毛鉗都有特定的手勢架, 就是好像用筷子的手勢就正確了!!!
 
而貼假睫毛的時候, 鏡子最好移到下方的位置~
低下頭就可以容易貼到假睫毛的啦!!
她就是我們今次的星級化妝師Elly Wong~!!
 
簡單講解完之後, Elly 就跟波波示範一次比我地睇啦~
由眼頭續一貼上, 貼完一小部份後就用鉗的尾端壓實, 以免貼唔實~
最緊要的是每一小塊的睫毛要重疊之前的塊小小~
用來營造豐盈的效果~!!!
話咁快, 導師就貼好一隻假睫毛啦~~
 
貼好後還要做一些事後功夫的喔''*
就是要補回眼線啦, 因為貼完假睫毛後~
可能會令本來畫好眼線的位置見到有空隙, 不填補返的話就會被人看出的喔!!
而眼尾位就加長少少眼線, 做出大眼的效果!!!
之後再畫埋下眼線及於下眼的眼頭位置加上白色的眼線~~
(有加大的效果的, 是日系妝的其中一個特點)
 
眼妝部份完成後, 就要畫眉啦!!!
這個部份完全是我的弱項, 因為我是完全不懂的~
導師選用了啡色的眉GEL, 原因是要令眉色加淺~
可以等到別人將注意力放回眼部的位置 (因為貼了假睫毛嘛)
先同眉GEL 逆方向掃上, 之後順方向再掃上就可以了!!!
 
最後掃上胭脂及加上Lip Gross, 整個日系大眼妝就完成了~~
看看完成了半邊臉的波波''*
眼睛的確大了, 繳得更加有神采!!
 
哈哈~~~之後當然到我們這班Blogger自己化一個大眼妝啦!!!!
手殘的我, 貼假睫毛的時候都花了很多時間~
幸好有Canmake的Staff 幫忙, 最終都可以順利完成~
 
看看貼上了假眼睫毛的我, 是否有神采好多呢??
眼睛變大了~呵呵!!! 化了妝比沒有化妝的我精神百倍~~
 
♥♥♥♥還跟千千及Grace 來了張合照呢♥♥♥♥
 
完成了化妝班後, Canmake更每人送了一份禮物''*
真的很高興呢!!!
禮物有:
♥♥ 士多啤梨味的Body Jelly ♥♥
♥♥ Cheek & Highlight #01 ♥♥
♥♥ Jewelstar Eyes #09 ♥♥
♥♥ Canmake 限定鐵盒 ♥♥
 
這個鐵盒很實用呢, 可以用來擺放samples喔!!!!
 
最後附上我化了一個日系妝容後, 掛上黑色眼鏡的傻樣子~
 
多謝大家支持唷!!

沒有留言:

張貼留言