Cover

20110105

我的掛耳式面膜 ~ Sasatinnie 戀愛份子面膜

相信"面膜" 係每一個女生的家中都係不可缺少的東西''*
各式各樣既面膜都會試!!!

今次我試既就係 Sasatinnie 全新的戀愛份子面膜!!


Sasatinnie 戀愛份子面膜係採用雙重掛耳式的設計''*
能夠緊貼面型, 令精華徹底滲入肌膚~

Sasatinnie 戀愛份子面膜有7種不同的滋潤成份:
醇米抗氧化 / 燕窩活膚 / 魚子細滑 / 金箔緊緻 / 蘆薈優格柔滑 /
保加利亞玫瑰美白 / Co-Q10 柔滑

而我試用既就係蘆薈優格柔滑面膜  $78/盒

優格迅速去除積聚的老化角質層, 令補濕成分高效被肌膚吸收
有效去疤, 去死皮, 令暗啞, 粗糙肌膚回復光亮潤澤和透明
蘆薈精華瞬間令乾旱肌膚回復柔滑
 

盒上印有製造日期及使用期限, 大家可以放心使用呢''*
一般面膜都可以存放2年的喔!!!
Sasatinnie 戀愛面膜是Made in TAIWAN 的喔~
這個品牌係台灣亦很受歡迎!!!


盒的側面印使用掛耳式面膜的使用教學''*
圖文並茂, 很細心呢!!!!!


每盒中有6片,
蘆薈優格柔滑面膜的包裝是以綠色為主''*
面膜包裝背後亦印有
使用期限!!!

打開面膜的包裝袋, 每包都有30ml 的精華喔!!!!


Sasatinnie 掛耳式面膜是雙重耳掛來的''*
面膜左右都有雙重耳掛, 可以敷於全面及頸部;
面膜下巴兩側都有耳掛可同時向上拉緊掛於耳朵!!!

這款掛耳式面膜, 使用起來很貼面, 精華亦很足夠''*
面膜左右兩邊及下巴的耳掛, 掛於耳朵後, 面膜的大細都岩岩好緊貼我的臉部~
拉緊後下巴的位置唔好拉得太緊令致感覺不適!!!!
(拉得太緊喉嚨位會拉住拉住唔舒服的, 幸好這款沒有這個問題)

敷於面部大約10~15分鐘後, 把面膜撕下~
把餘下的精華均勻塗於瞼上再加以按摩至完全吸收!!!!

看看的水份機吧!!!!

使用後, 水份充分地提升了, 緊緻力亦提升了!!!
可以令皮膚的補濕力增加''*

我多數都是每隔一天便會使用面膜!!!
Sasatinnie 戀愛份子的掛耳面膜是一種不錯的選擇喔~

莎莎各分店都有售賣的呢''*
有興趣的可以去買黎試下喔~~

沒有留言:

張貼留言