Cover

20110131

過年前大掃貨(淘寶) + 最近抽中的禮物

仲有幾日就過年啦!!!
拿拿聲買定D新野過農曆年啦喂~~

我都趁淘寶店收爐之前掃左D野返黎~
新年有新衫新鞋著啦!!

第1次係Catwalk 訂架, 佢仲要免運費(只限大陸地區)

黑色毛毛大軍褸  RMB148
終於買到件厚D既大褸啦!!! 香港買實在太貴啦~


圖騰絲襪 RMB32
我覺得個圖案好靚呀!!! 到手時已經即刻著佢出街啦~
可惜係個晚已經勾爛左...即時報銷 ><''


啡色毛毛袋 RMB49
顏色同圖片有少少出入, 不過質地很好''*
毛毛都好軟熟, 仲有條短帶可以當手抽袋的~


唔記得買滿幾錢就送左哩條骷髏公仔頸鏈''*
好攪笑丫佢!!!!



係另一間度訂左對鞋比男朋友, 個款係佢揀架''*
哩間鋪頭仲有情侶鞋賣架TIM'' 哩款都係黎架~~~
睇下圖先''!!!


實物相:
黑色麂皮休閒鞋 RMB178.6(限時特價)

質地好好丫''* 鞋內係毛絨來的!!!! 好保暖的~
仲有黑色鞋帶附送喔!!!

我就係Yahoo拍賣度買左對可可色雪靴 $79
毛毛質地都好軟, 鞋底都唔錯的喔!!!


萬寧又做特價, 哩set我的美麗日記$155 2盒丫''*
每盒有15片唔同既面膜''* 每隻功效都有2片的喔!!!


另外仲加送左2片玻尿酸極效保濕面膜喔!!!好抵買呢''*


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

之前係Lady Qooza度抽中既GP暖手器''*
今個冬天有左佢就唔怕隻手凍冰冰啦!!!


係不眠王子既Blog度參加左佢5週年既有獎遊戲''*
抽中左"帝京酒店既Afternoon Tea Buffet for Two Personals"  So Happy ar!!!


我仲係「BeeCrazy 獎你-免費嘆暖笠笠古兜温泉」的 Facebook 活動中抽中左''*
獲得"古兜温泉2日1夜溫泉別墅酒店區內豪華泰式雙人房"丫''*

知道個時真係好興奮, 又可以去玩Lu''*
好想去浸溫泉唷!!!!



最後係度祝大家新年快樂!!!
新一年事事順利, 又靚又正, 搵多D錢''*

沒有留言:

張貼留言