Cover

20110119

令你眼仔碌碌的Cyber Colors 孖寶

化妝品有好多種不同既工具~
想令到雙眼既精神又眼仔碌碌的話!!!
只要有哩2樣野就OK啦~

Cyber Colors 魅眼捲曲睫毛膏 & 專業柔滑眉筆


首先, 要精精神神既樣貌, 當然要一條靚眉啦!!!
本身我自己唔識修眉, 同埋因為整陰既關係, 我懶得既修~
差唔多成3,4個月先會出去修一次眉架!!!
不過為左今次既試用, 就去修靚條眉黎試下佢la~~

Cyber Colors 專業柔滑眉筆 $98

一個透明盒裝住, 今次試用既係01號灰色~
盒上印有使用期限, 同埋係日本製造的喔~!!!


Cyber Colors 眉筆係3 in 1架, 包括眉刷, V形挫及眉筆!!
一支齊集左3樣功能, 真係好方便丫!!! 帶一支出街就攪掂哂LU~

尾筆係斜角形狀的, 能夠很容易填滿眉頭的位置~
垂直使用更可以畫眉尾的位置!!!
簡直岩哂初學畫眉的人使用呢~(即係我)


灰色畫係手度既顏色同我既眉色差唔多''*
看看畫左之後係咪整齊左好多呢???
不過我太少畫眉啦, 所以唔係畫得幾好呢~!!!


Cyber Colors 魅眼捲曲睫毛膏 $128

Cyber Colors  睫毛膏的濃密效果高達6倍, 而且造型持久!!!
銀色的包裝喔, 閃令令的~!! 是意大利製造~


魅眼捲曲睫毛膏係獨創的Double Magic Comb 掃頭~
幼細梳刷頭設計, 能夠使適量的睫毛膏附上睫毛上~
附有極纖細的梳頭, 能呈現細緻分明的線條, 令重覆塗搽都不會纏結!!!


使用Cyber Colors 睫毛膏後, 眼睛係咪精神左好多呢??
睫毛即時變得又長又濃密, 根根分明''* 捲曲效果亦十分不錯!!!
塗上2層後都沒有痴埋一舊舊, 下眼睫毛更變得很分明!!!

Cyber Colors 這孖寶十分好用, 價錢既便宜!!!
值得推薦呢!!! 效果明顯見到呢~

沒有留言:

張貼留言