Cover

20100811

簡單易明~DIY屬於自己既香水''*

現在時興DIY...可以造出一樣屬於自家品牌既東西''*
各位女仕喜愛既香水都唔例外!!!

今次有幸參與beautylife.hk X Ali's aromatherapy 的香水製作工作坊!!
可以親手DIY 自己既獨有香水啦''*

Ali's Aromatherapy 係位於尖沙咀...
而創辦人Alice Ho 係國際認可機構 IFPA 註冊香薰治療師''*
亦都係今次教我地製作香水既導師''*

上到去地方都不錯喔, 有好多貨品及DIY工具



亦有個休閒的位置...環境很舒適呢~



等齊咁多位SIS 就開始我地今次既香水製作了''



首先Alice 就跟我地講解一下香薰治療究竟是什麼...



原來香薰油是經不同的天然植物提取的, 例如: 花類, 果類, 種子, 樹幹, 根部及葉類

提錬方法亦有三種, 分別是蒸餾法, 溶解法及壓榨法

- 蒸餾法: 可提鍊出精油, 同時衍生花水 e.g.: 薰衣草
- 溶解法: 可提鍊出原精 e.g.: 茉莉/玫瑰
- 壓榨法: 可提鍊出香精 e.g.: 橙/檸檬/西柚

亦講左香薰油如估被身體吸收''*

還有教我們香薰的儲存方法及使用方法喔!!!





講解完哂之後就開始教我地配方係點架啦''* 真係好簡單易明架咋!!


4個Step'' 就可以調配到一個簡單又屬於自己既香水啦!!!
這個配方是10ml 既香水公式''
如果想要整多50ml既就將配方x5 吧''*


跟住地就動力自己造啦''*
睇下我地有咩工具先~


台上面有10種不同的香薰油''*
Alice 亦都好細心咁每人有一張寫上有咩香味既紙比我地!!
等我地mark 低自己揀左邊隻味~

仲有一支香水溶器, 幾張香水試紙及咖啡粉''*

係咪有d奇怪點解會有咖啡粉係度呢!??
原來佢既作用係幾重要架''*
因為我地一次過聞咁多種香味, 會令到嗅覺遲鈍...
聞一下咖啡粉就可以剌激嗅覺的!!
可以重新聞到香水既香味...唔會被咁多種香味混淆啦!!!


開始調配啦''*
因為我地係初學者既關係, Alice就叫我地揀3種最鐘意既香味!!!

我就揀左: 西柚(5滴), 柑(3滴) , 安息香(2滴)
[[PS: 安息香係有定香既作用架]]

Step 1: 將揀好左個10滴香薰油滴入容器
Step 2: 加入3滴溶解劑
Step 3: 加入40滴水 (哩個要好小心滴)
Step 4: 加入8ml 既香水基劑 (即加到樽頸位就OK)

如果份量準確的話, 香水會係透明, 可以睇到入面既管''*

最後終於完成了''
屬於我自己的獨有香水~


剛剛完成, 噴出黎覺得好勁酒精味''!!
原來剛調配好既香水需要等待 48 小時後先可以用''*
因為要等香薰及酒精混合架''!!!

很好高興可以自己DIY 香水~
我個支係好重西柚味架!!! 甜甜的感覺!!!!

到最後梗係唔會忘記同咁多靚靚Bloggersss & Alice合照啦~



大家有興趣DIY的話可以上佢地個WEB睇下架''*
唔止淨係香水製作班~
仲有好多唔同既護膚品DIY架!!!!

Ali's aromatherapy
http://www.alis.com.hk/

沒有留言:

張貼留言