Cover

20100825

淘寶買平衫呀......真係好抵!!!

我又JOIN左ELYSE既團購買衫啦!!!
今次係平衫團...雙眼即時發光~
哩度有6件呢'' 我買左3件咋
另外3件係幫我同事買既__哈哈~


睇下我買左D乜!!!

今年興既連身長裙...''*
我完全冇著過連身長裙既!!
感覺上好似著得好奇怪咁~~
唔知係咪未加BELT呢!!!
同埋對鞋都好似襯得唔好睇呀!!!

各位SIS幫幫忙....我應該襯咩鞋先岩呢!??!
大家比D意見喔!!!!



白色珠珠背心''*
件衫細件左, 同埋我覺得好窄呀!!!!
前面個珠珠度都幾重下~



灰色女性公仔TEE''*
哩件同相既COLOR & 公仔個樣都差唔多!!
唔錯唔錯''



SO FAR 哩間淘寶店既衫質地都幾OK''*
唔會話好差, 著落都舒服!!! 衣料唔會好薄~
最緊要既係個價錢好平....有咁既質素真係唔錯喔!!!
我買左3件連埋運費都係$76 咋!!!


我仲係Charmaine既淘寶團度買左ECOTOOLS 4支set化妝掃
d毛毛好柔軟, 好滑滑喔!!!!掃上面好舒服~
都係$30 咋~



另外我係Yahoo Bid度買左條民族裙呢!!!
本身係想當top dress著架~
可惜佢好鬆身呀...著左上去都跌返落黎~
所以叫mum幫我拎去車2條橡根上去!!哈哈~
條裙都係$53咋~難得我鐘意~


因為條裙仲未改好'' 未有實物相呢''


我都有買今期既fashion & beauty呢''*
哩個size唔錯喔!!岩哂我用黎去旅行個時用~
可以黎放外幣,passport, 機票個d呢!!!!



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

最近我既lucky好似返番黎啦''
係Facebook抽中左uFavour既Starbucks $25 coupon
可以去飲我既favourite - 抹茶牛奶啦!!!!



我仲係頭條網度抽中左<<綫人>>既戲飛2張喔!!!
咁岩哩套戲我都好想睇架!!!!
因為之前睇左<<証人>>丫嘛~對哩套戲都有d期待架~


我仲收到Elle既電話, 抽中ELLE Club X Dada星級形象專門店既
"Dada星級形象服務"



我好似係揀左哩2樣:
個人形象分析(十分鐘) $800 & 化妝指導(專業化妝師在場指)

我約左星期6晏晝上去呢''
唔知點解有d緊張喔....去完返黎出文比大家知啦!!!

沒有留言:

張貼留言