Cover

20100412

為夏天做足準備 - Neutrogena 輕透無感高效 UV 防曬露 (紫色) 試用文

首先好多謝Ztyle 同埋Neutrogena 選中我做今次既試用''*

身為懶人既我...平時唔係去游水/遊船河都唔會搽防曬架__''*
今次有幸試用哩支防曬露...就令我生活上出現左轉變!!
就係朝早返工個時, 無論有無太陽都搽左先出街~
令我為夏天黎之前做足準備~''*

等我介紹下個product先''*

Neutrogena 輕透無感高效UV 防曬露 ($139.9 30ml)


D介紹同用法都印哂係個盒上面...''*

專利Helioplex 高效隔光科技, 為高等級美國防曬技術, 能長效阻絕UVA/UVB,
     長時間持續防禦紫外線對肌膚的傷害及老化
美國Dry Touch清爽膚觸配方, 質地乾爽薄透, 肌膚迅速吸收無負擔
含多重植物精華保濕配方, 防曬同時持續維持肌膚水分, 防止曬後肌膚乾燥
水凝露質感, 不泛油光, 不黏膩, 清爽質地更快吸收

防曬度有成SPF50+ PA+++ 架''* GOOD呀''
防曬度有成 SPF50+ PA+++ 架''* GOOD呀''
仲 有2隻色揀:
粉色: 能修飾膚色不均及暗沉, 讓 肌膚自然透薄有質感
紫色: 能修飾 暗沉及偏黃膚色, 讓肌膚白皙透亮有光澤

樽口細細...方便倒出黎~又唔會倒得太多....''* 唔錯唔錯~

今次我試用既係紫色''*
係屬於水狀''*


試係隻手度先~
左邊係冇搽到既....右面就係搽左防 曬露既!!!


睇唔睇到個分別呢''*
好易推開同埋好快搽得均勻, 吸收得幾快....又唔lup痴痴!!!
搽左之後係白左少少....D色仲平均 左...仲冇咁暗...有左光澤!!!

再搽係面度比你睇下先!!!
 

左面冇 搽                                                                   右面搽左

個分別係咪都係同隻手度一樣呢!??
右面真係有光澤左同埋冇咁黃___~~


另一好處就係佢仲可以當base用'' 有防曬之餘仲有調色功能~
係化妝之前做足防曬功夫...改善膚色不均既情況~
一物兩用.....真係抵用''*

最緊要係吸收得快又唔痴lup lup~
質地好薄...唔搽完又唔會變得太白同埋唔會太 油!!!

真係值得推介既產品''*
大家快d為夏天既黎臨做足準備啦!!!


多謝大家收看此試用文呢''*

沒有留言:

張貼留言