Cover

20100408

由內到外既連中四元 之 Lucky April

哩個4月真係好好好Lucky 呀''*
連中四個試用之外....仲要係由內到外都有得用丫''*

小妹其實係一個慳妹黎既...出左黎做野3年''*
都係一樣咁慳~好少買D唔等使既野!!
(慳黎做咩!??多數都慳黎買貴野比男朋友仔~ 就係因為哩樣野我成日比D FD話)
屋企好多護膚品/化妝品都係朋友仔用過1,2次唔岩用送比我的~
幸好我唔係敏感肌__''* 所以慳埋唔少錢~

由我開始寫BLOG, 做BEAUTY BLOGGER(唔知我算唔算呢)開始,
多左試用既機會...一抽中我真係會好開心''*
我會比心機寫BLOG架~希望大家支持下!!!

廢話少講了~!! 等我介紹下有d咩先~

1)
BL x Shine星灝 HYDROXYDASE高密度礦物質泉水
1箱20支丫~



試飲十日後分享啦''*

2) TZ x Neutrogena高效調色防曬乳液 (紫色)

試用5日後再分享''*
3) TZ x Johnson’s body care系列 - 長效水嫩沐浴乳 & 24小時水嫩潤膚露
試飲十日後分享啦

4) SaSa HK Facebook Page x Kawaii TOKYO brighten-up UV Blocker

等佢寄到黎就開始試用呢''*

真係好lucky....1個星期內抽中4個試用~
真係多謝BL & TZ & SaSa 呢

另外之前係Facebook 仲抽中左2樣Gift 呀''*

1) Harbour City Facebook Page x Benefit Stay Don't Stray 遮瑕眼影底霜


去拎個時個男ba 教我連埋佢既cream 溝埋一齊用可以當base~
但係我R哂頭...哩支野應該係定眼妝架wor''*
唔知係我理解錯定佢講錯呢'!??


2) Seibu HK Facebook Page x
Lancôme


係洗面乳黎架~

3)
嬌爽 (唔記得做過哩咩黎, 佢寄左比去我Home呢)




同場加映.....今日收到Kiehl's 既信~


可以去換佢地既sample丫''* 明天出去換先~


今日去拎H
YDROXYDASE泉水個時...用個環保袋裝住'*
但係我都係唔多夠力抽~咁唯有用手前臂黎拎啦~
返到黎發現.....一條傷痕...><'




應該係重得滯...令到佢爆左徵絲血管啦...!!!


哈哈___希望之後我都係咁lucky啦~
同埋祝各位sis 都一樣...時時咁lucky丫!!!!

多謝支持~^^~

沒有留言:

張貼留言