Cover

20100419

滑過滑嘟嘟丫 ~ Johnson’s body care

滑滑皮膚 每個女仕都想要既''*
一支可以令我地皮膚滑嘟嘟既沐浴乳&潤膚露係最重要架~

今次我試用既就係:
Johnson's Body Care 既水嫩系列 ''*
長效水嫩沐浴乳750 ml  ($34.9)
24 小時水嫩潤膚露 400ml ($39.9)


我諗哩個牌子既野應該個個都用過''*
多數都係由細用到大架啦~~~好唔好用大家都一定 清清楚楚啦!!!



哩隻水嫩系列係專為女性而設!! (好細心丫...照顧我地既需要)
入面仲有3種特別配方, 可以幫我地解決乾燥既問題~

乳木果 - 滋養成份豐富, 容易吸引, 深入滋潤, 有效減少肌膚繃緊
荷荷巴油 - 最接近肌膚的天然油脂, 有效剔走暗啞, 回復光澤
維他命E - 能深入肌膚並添上水潤, 有效減退乾燥起皮現象

睇下個質地先~~


上面係沐浴乳: 乳白色, 好滑, 少少有好多泡泡, 好似牛奶咁''*
下面係潤膚露: 都係乳白色, 搽完好快吸收, 即刻FEEL到滑左...仲好滋潤''*

我最鐘意既就係佢有種好清既香味~應該就係乳木果既味道~!!!!
好香...有種好RELAX既感覺''*

睇下個效果啦!!!


KEEP 住2樣一齊用''* 10日之後既分別~

真係對付到乾燥既皮膚, 好水潤喔''*
仲好滑滑淨呢....''*
D皮膚真係有改善到____真係好喜歡哩個PRODUCT呢~!!

重申一次~真係好鐘意哩種香味''*
用完之後令到我好容易訓著覺添丫~!!!嘰嘰~

真係平靚正之選!!!!! 完住值得回購既產品~

沒有留言:

張貼留言