Cover

20200110

❤❤ 札幌.二世古.滑雪酒店推介 ❤❤

日本絕對係香港人既旅遊首選,
我都好喜歡去日本,可惜今年未有機會 "回鄉"
唯有回憶一下上年既札幌之旅啦!




























札幌係日本既北海道北面,我地一行6人冬天去北海道梗係去滑雪啦;
人多就可以選擇札幌自由行兼自駕遊~~




















去北海道滑雪就一定係去二世古啦!
今次就介紹我地之前入住既 One Niseko Resort Towers 溫泉酒店

酒店同幾個滑雪場都算近,就算去二世古既餐廳都好方便!
係酒店影出去既雪山真係好靚好靚~~



























酒店風格好有特色,以木系為主
有酒吧、酒廊和咖啡店又有多個休閒既區域!

而且溫泉酒店當然設有溫泉、SPA 服務,溫泉係分開男、女湯,仲有戶外區域~
房客仲可免費使用滑雪場接駁車去唔同既滑雪場"*



























傳統開放式套房
2張單人床、1 張標準雙人梳化床及 2 張單人日式床墊;
其實可以住 6個人,我地兩個人住簡直非常闊落"*



























有埋迷你廚房,
備有雪櫃、爐頭、微波爐及廚具/餐具,超級齊全!
可以去超市買野食返黎煮添~~















私人浴室同浸浴缸都齊備,非常乾淨!

整體黎講係超舒服既溫泉酒店,
樣樣野都齊備,仲有埋自助早餐提供~
雖然價錢唔算平,但係一分錢一分貨,絕對推介"*




















第二日當然急不及待去滑雪啦~
我地就去左附近既 Annupuri 國際滑雪場
滑足一日真係超爽丫!


♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk

BeautyExchangeBeautyLifeBlogspotESDlifeFanPieceGirlssss
MamibuyPressLogic-Mamishe.comTheZtyleUBlog

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Pomote Your Page Too 

沒有留言:

張貼留言