Cover

20200107

14天回復年輕肌膚 ❤ Endocare 膠原小蝸牛 SCA40



























之前介紹過有【5天激活膠原12倍】之稱既 Endocare 膠原小蝸牛 SCA40 (強效活肌修復精華 SCA40)
其實有好多人睇完我介紹之後都話佢地都有用開,亦都覺得好好用!







































仲記得我之前去左做【SkinCV 肌底分析機】進行皮膚分析嗎?
結果出黎當然唔太理想,皮膚都有點粗糙,眼周肌膚都有眼紋問題!





















第一次皮膚分析之後,
我每日都 Keep 住用 Endocare 膠原小蝸牛 SCA40;

之前都有介紹過,Endocare 膠原小蝸牛 SCA40 蘊含有 40% 高濃度 SCA活肌修復因子,
所用上既西班牙地中海蝸牛既自我修復分泌物,5天激活膠原12倍,有效深層修復老化細胞,
提升細胞自我修復力,迅速撫平幼紋、皺紋及粗大毛孔問題!

每天早晚潔臉後使用上膠原小蝸牛 SCA40,塗抹於面部及頸部並連續用左 14日,
皮膚變得明顯水潤有光澤,同時刺激底層膠原增生,令肌膚有彈性同時撃退皺紋細紋~


























用左2星期後,再次去做左皮膚分析!
明顯皮膚細緻左好多,乾紋細紋減少左好多,肌膚同時更飽滿~
只係14日用上膠原小蝸牛 SCA40 就見到明顯效果,的確不錯,
唔單止皺紋數量少左,皮膚仲細滑左,毛孔都減少左,連保濕度都提升左添!





















我就特別建議做完激光或其他醫學美容療程後一定要每日使用,
膠原小蝸牛 SCA40 可以幫助加速修復皮膚,更加倍療程的功效,
同時即時紓緩皮膚紅腫不適!

另外準備結婚及影 PRE=WEDDING 既女生亦可以使用膠原小蝸牛,
幫助急救皮膚,係上妝前塗上即時提升鎖水力,有定妝及補水功效,令妝效貼服唔浮粉~
KEEP 足全日都冇問題"*


宜家只要到指定屈臣氏以 7支裝售價 $440 就可以
購買到【Endocare 膠原小蝸牛SCA40 禮盒套裝】(7支額外再送2支,共9支)
及 $50 現金券!

優惠至1月中 (售完即止)
銷售點:http://bit.ly/35kLSYO


♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk

BeautyExchangeBeautyLifeBlogspotESDlifeFanPieceGirlssss
MamibuyPressLogic-Mamishe.comTheZtyleUBlog

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Pomote Your Page Too 

沒有留言:

張貼留言