Cover

20190224

剔透光澤底妝 ❤ Covermark

底妝產品我一向喜歡 COVERMARK
佢地既產品都有草本漢方成分,一試就愛上!

臨近新年,心思思又去左 COVERMARK 太古城專門店
睇下有咩新產品,順便轉一轉粉底迎新歲~




























其實我早就睇中左 COVERMARK 既柔滑美肌系列~






























今次就坐定定搵 BA 姐姐幫我試下呢款粉底岩唔岩我"*

本身不太喜歡笠痴痴既粉底,我就想揀清爽又可遮瑕既粉底液;
所以BA 話呢隻柔滑美肌粉底霜都適合我!
就即時試上手睇下個質"*
















之後BA 孚貼心咁建議用埋柔滑美肌專用透亮蜜粉
就會更清爽又貼服~~~




























試完係手後,
BA 認真地幫我係面頰位試色,更建議我揀咩顏色既底粉先係適合我!
最後就撲埋碎粉,完成埋個底妝,真係好貼服又自然"*



























咁就自自然然將佢地一併帶回家!
新年轉一轉化妝品,換個新底妝~~



























化底妝前其實都要打好個底,令粉底均勻貼服!

我就先用 COVERMARK 既高度保濕妝前打底液
水潤既質地好似保濕乳霜咁,幫皮膚全面補濕,令肌膚表面柔滑,妝容就貼服細緻~



























之後就用柔滑美肌粉底霜上妝;
我就揀選左 MO20 顏色,算是自然偏健康既色系!

粉底霜同樣含有珍貴既漢方及植物萃取,包括高麗人蔘、靈芝、蘆薈
更採用左嶄新突破性光學技術,與膚色細緻地融合並實現「光學遮瑕」,
長時間持妝依然剔透光澤,締造晶瑩極緻臻美肌"*



























滋潤既粉底霜,用埋附有既粉撲
可以細緻均勻咁推開粉底,做到透薄又細緻既底妝!
就連鼻翼位置既毛孔都可以遮蓋到,真係少少毛孔都見唔到~

粉底霜與肌膚融合後更見滋潤感,唔會有乾爭爭既感覺
而且獨有既光學技術係光線折射底下,皮膚更有立體光澤感"*



























最後用埋柔滑美肌專用透亮蜜粉
超幼滑微細粉末既質感,輕輕一抹就可以帶出細緻柔滑肌!



























附有既蜜粉撲非常柔軟舒適!
同時仲有高度防曬效能 SPF28 PA+++,
為肌膚蓋上保護層,避免受紫外線所傷害~















輕輕抹上一層,啞緻又自然
既可定妝之餘仲更加帶出光澤細膩妝效!




























自然既裸妝就係用上 COVERMARK 既呢兩款底妝產品啦~
唔駛花太多時間就有完美剔透既底妝,仲有遮瑕既效果;
最後畫埋眉同眼線就出得街,簡單就是美"*


COVERMARK
http://www.covermark.com.hk/
https://www.facebook.com/COVERMARKHK/

***產品及說明由該品牌提供***

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk

BeautyExchangeBeautyLifeBlogspotCosmoELLEFanPieceMamibuy
PressLogic-Mamishe.comSinatheZtyleUBlogWeShare

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Pomote Your Page Too 

沒有留言:

張貼留言