Cover

20190203

把握我的黃金護膚 72小時 ❤ Shiseido Ultimune Power Infusing Concentrate


























麥皮妹妹出世後,每日由朝到晚都係餵奶、換片、沖涼、陪玩;
攪掂所有野都已經好夜,晚晚都好夜先有屬於自己既 ME TIME!
令到皮膚又差又攰,成個黃面婆咁。。。

其實肌膚問題浮現係臉上之前既 72小時已經係肌底形成,
所以要把握關鍵既黃金護膚 72小時,從肌底增強免疫力令皮膚更有效抵禦侵害~


























而我用左好幾年既 Shiseido 皇牌免疫力再生精華已經全面升級,
以蘊含靈芝精華及鳶尾根精華的革命性免疫再生技術,培養免疫力細胞增生,
全面加強肌底防禦力,激活肌膚免疫力!




























經佢地多次既實驗,Shiseido 皇牌免疫力再生精華
有效提升及激活肌膚自身免疫力的精華,培養增生肌底的抗禦能力;
於肌膚問題出現前的關鍵72小時,增強肌膚自我防禦力,阻截肌膚問題浮現!















質感豐盈水潤,滲透力迅速;
最喜歡佢淡淡既香味,令我感覺很舒緩~



























每日早晚泵兩至三泵,令皮膚肌底增強;
就算有幾攰睇落皮膚都好潤滑,保持健康既光采!
令皮膚越黎越健康~




























所以 SHISEIDO 既皇牌小紅瓶
已經成為我絕對係不能缺少既護膚品之一!
過兩星期去日本旅行我都要帶埋佢幫我急救及保濕肌膚,抵抗寒冷天氣~


Shiseido HK
https://www.shiseido.com.hk/
https://www.facebook.com/SHISEIDOHK 

***產品及說明由該品牌提供***

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk

BeautyExchangeBeautyLifeBlogspotCosmoELLEFanPieceMamibuy
PressLogic-Mamishe.comSinatheZtyleUBlogWeShare

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Pomote Your Page Too 

沒有留言:

張貼留言