Cover

20150206

❤❤ 海德哲基爾與我.荷娜妝容的秘密 ❤❤

追劇即係好辛苦既一件事~
成日有心癮想快D 有得睇下一集!!!


























哩排我係度追緊韓劇《海德哲基爾與我》
尋晚終於做到第 5集啦, 真係等得我好辛苦!!!
我的玄彬 OPPA 啊~~

















雙重人格既玄彬平時就係冷漠挑剔既具瑞鎮;
夜晚就係甜蜜純情既 Robin, 兩個同樣都好吸引喔~~~
而最攪笑既係佢地會自己拍片比返唔同性格既自己睇, 太好笑啦!!!


















唔知大家有冇發覺, 好多韓劇都一定有女主角化妝既劇情''*
亦都係我地留意下韓國女生既妝容的好時機!!!


























韓妝主要以裸妝為主, 通常都係眼妝及唇妝較為突出!!!
仲比我發現到劇入面既荷娜係用 Lancome 既 Grandiôse Smudgeproof 展扇濃黑睫毛膏架~~

點解會認得???
就係因為佢特別既鵝頸睫毛刷柄, 好難認唔出囉''*















仲有仲有, 就係我成日用既 Lancôme Lip lover''*
荷娜用既應該係 #320 Ambre Arabesque 系列, 顏色好 sharp 好甜美喔!!!

















女主角化咁靚個妝梗係去見男主角 Robin 啦~~
睇下荷娜個樣幾咁 sweet, 清清地得黎可以做到大眼同甜美效果!!!
難怪韓國女生個個都咁靚女啦''*















等我今日都用下 Lancôme Lip lover 唇蜜去街街先!!!
我又要等一個星期先有得睇《海德哲基爾與我》既新一集啦~~~~~
嗚嗚.........


線上看:
http://www.dramaq.org/hyde-jekyll-me/ep1.php

海德哲基爾與我 (Hyde, Jekyl and I)
https://www.facebook.com/HydeJekyllandI


♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk


BeautyExchange
BeautyLife
BlogDBBlogspotELLEFanPieceFnBiTrial
MyCossipQoozaQoozaBeautyshe.comSinatheZtyleUBlogWeShare

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Promote Your Page Too
       

沒有留言:

張貼留言